ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

سخنان صریح روحانی در جلسه شورای عالی امنیت ملی

تکلیف حصر خانگی

تا دو هفته دیگر باید روشن شود 
 
 
 
 

 

وبسایت سیاسی – خبری "سحام نیوز" که عمدتا اخبار مربوط به حصر آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد را پیگیری می کند، در تازه ترین گزارش خود در این ارتباط، اشاره ای دارد به جلسه هفته گذشته شورای عالی امنیت ملی. گویا دراین جلسه حسن روحانی دغدغه دولت برای حل مسئله حصر خانگی مهندس موسوی، شیخ مهدی کروبی و خانم رهنورد همسر مهندس موسوی را مطرح می کند. او همچنین از اظهار نظرهای غیرمسئولانه برخی افراد در این زمینه نیز انتقاد می کند و خطاب به رئیس قوه قضائیه که وارد جلسه می شود قوه قضائیه را خطاب قرار داده و از عدم پیگیری قضایی پرونده حصر انتقاد می کند و می گوید: قوه قضائیه به گونه ای وانمود می کند که افکار عمومی تصور می کند شورای عالی امنیت ملی مسئول حصراست. قوه قضائیه سعی می‌کند از قبول مسئولیت خود دراین زمینه شانه خالی کند.

سردار جعفری فرمانده کل سپاه که در جلسه حضور داشته، از رئیس جمهور می خواهد تا بررسی مسئله حصر به زمان دیگری موکول شود تا اعضای شورا با آمادگی بیشتری در جلسه حضور یابند! روحانی این پیشنهاد را قبول می کند و از دبیر شورای عالی امنیت ملی، دریادار شمخانی می خواهد تا موضوع رفع حصر را در دستور جلسه دو هفته آینده این شورا قرار دهد تا همه اعضاء با آمادگی قبلی در جلسه حاضر شوند.

سحام نیوز سپس می افزاید: پیش‌تر گفته شده بود اسناد و مدارک مربوط به حصر خانگی رهنورد، کروبی و موسوی در ماه‌های گذشته توسط برخی عوامل بیت رهبری از محل شورای عالی امنیت ملی خارج شده است.

 

نظر مشاور رسانه ای ریاست جمهوری

بطور همزمان، محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور در باره گزارش بالا گفت: مسئولیت و اطلاعاتی در این زمینه ندارم و اطلاع رسانی غیرمسئولانه و گمانه ‌زنی درباره این مسئله را مغایر منافع ملی می‌دانم و به هیچ وجه آن را در راستای کمک به نیک فرجامی ماجرا نیز ارزیابی نمی‌کنم. مصلحتی برای اینگونه اقدامات به عنوان اطلاع رسانی نمی‌بینم.

پیک نت  12 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: