ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

مصاحبه با آذر منصوری

170 نماینده رشوه خوار

در مجلس خواهند ماند ؟ 
 
 
 
 

 

آذر منصوری، عضو رهبری جبهه مشارکت و مسئول سازمانی این جبهه، درباره رشوه ای که معاون اول احمدی نژاد به 170 نماینده مجلس کنونی داده گفت:

نخست این شورای نگهبان است که حالا باید پاسخ بگوید، بویژه اگر مراجع قضائی به این مسئله ورود کرده و ادعای "رحیمی" معاون اول و محکوم شده در دادگاه ثابت شود.

اشاره منصوری به نقشی است که شورای نگهبان با تائید صلاحیت این نمایندگان و راه یافتن آنها به مجلس داشته است. رحیمی پس از محکوم شدن در دادگاه طی نامه ای فاش ساخت که مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان به 170 نماینده مجلس کنونی داده است. البته او بدقت نگفته که این پول را با چه هدفی بین این نمایندگان تقسیم کرده است و آنها که این پول را گرفته اند همگی از اعضای جبهه مصباح یزدی و متحدان و همپالکی های این جبهه در مجلس اند و یا برخی باصطلاح اصولگرایان نیز سبیلشان از این طریق چرب شده است.

خانم منصوری که با آفتاب مصاحبه کرده، در بخش دیگری از گفتگوی خود گفته است، با انتشار نامه رحیمی و طرح پرداخت پول به 170 نماینده، حالا وقت آنست که بقیه نمایندگان مجلس حتی اگر برای دفاع از خود هم شده حسابشان را از آن 170 نماینده جدا کنند و خواهان رسیدگی به صلاحیت قانونی آن نمایندگان شوند. همه نمایندگان براساس آیین‌نامه مجلس، شرح وظایفی دارند و برای دفاع از صیانت و حقوق مردم در ابتدای حضور در مجلس سوگند یاد کرده‌اند.

در این گفتگو، مسئله اخراج نمایندگانی که پول گرفته اند و نامشان در پرونده رحیمی مطرح است، بصورت سئوال پیش کشیده شده است.

پیک نت  19 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: