ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

متحجران بدانند

فریب مردم ممکن نیست! 
 
 
 
 

 

در آستانه سالگرد 22 بهمن؛ هاشمی رفسنجانی، با جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بهشتی گفت:

بعضی‌ها براساس یک تفکر غلط و با عنوان «ولایتیون» (حجتیه) هرگونه مبارزه علیه رژیم پهلوی را تلاش برای برافراشتن پرچم ضلال در زمان غیبت می‌ دانستند. این گروه آن ‌قدر در افکار خود پافشاری می‌کردند که مبارزین را تحقیر و اخبار امام (ره) را سانسور و بایکوت می‌کردند و حتی می‌گفتند جواب خون کشته شدگان در مبارزه را چه کسی خواهد داد؟

پس از پیروزی انقلاب و مخصوصاً بعد از رحلت امام (ره) به گونه‌ای حرف می‌زنند و ادعا می‌کنند که اگر سابقه آنها در تاریخ روشن نبود، چه بسا مردم و مبارزین را متهم به همراهی با رژیم پهلوی می‌کردند که الان گاهی چنین نیز می‌کنند.

اگر مردم با احساس وظیفه بر مسایل واقعی جامعه نظارت کنند، جلوی بسیاری از انحرافات احتمالی را می‌گیرند.

در گذشته، از شهریور 1320 تا 28 مرداد 1332 چنان فضای جامعه را با تبلیغات مسموم آلوده کرده بودند که مردم عادی سقوط دولت مصدق را مبارک پنداشتند!

وظیفه دلسوزان است که از مردم حمایت کنند و نگذارند مردم مأیوس شوند. آگاهی مردم شرط اول کار است و در این راه نقش دانشجویان، استادان، طلبه‌ها و علما بسیار کارساز است. وقتی مردم آگاه شوند، کار برای متحجرین و افراط‌گرایان سخت‌ تر می‌شود.

من با اطلاعاتی که از رشد آگاهی مردم داشتم، در دیدارهای که دیگران نا امید بودند، تأکید می‌ کردم که دیگر با هیچ رسانه‌ای نمی‌توانند این مردم را فریب دهند. جای شگفتی است که بعضی‌ها فکر می‌کنند می‌توانند آن روش‌های مرده را احیا کنند.

پیک نت  21 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: