ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

21 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

صدا و سیما صبح 22 بهمن

ناگهان یاد هاشمی رفسنجانی افتاد!

 
 
 
 
 

 

دراولین ساعات روز گذشته (22 بهمن) واحد مرکزی خبر و شبکه خبر صدا و سیما به سراغ هاشمی رفسنجانی رفتند تا او مردم را به راهپیمائی فرا بخواند! صدا و سیمائی که سایه هاشمی را با تیر می زند، اگر خیابان ها خلوت نبود و از مرکز غیبی فرمان صادر نشده بود به سراغ هاشمی که میدانند از معدود افراد حاکمیت است که بدلیل جدا کردن صف خود از صف مخالفان اصلاحات در میان مردم اعتبار دارد نمی رفتند.

خبرنگار صدا و سیما در همین گفتگو، فورا از هاشمی در باره مذاکرات اتمی سئوال کرد و پرسید:

آمریکایی معتقدند ایرانی‌ها سر میز مذاکره و در مقابل غربی‌ها دست بسته‌اند، به نظر شما، مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، چگونه پاسخ این خطای محاسباتی را می‌دهند؟

 

هاشمی: این حرف غربی‌ها نهایت بی‌عقلی است. چرا دستانمان بسته باشد؟ در حالی که با اختیار خودمان وارد مذاکره شدیم و با تأیید رهبری ادامه می‌دهیم. خواسته‌های مشخصی داریم و می‌خواهیم حق خودمان را در استفاده صلح‌آمیز از مجموعه صنایع هسته‌ای داشته باشیم. هر وقت هم دیدیم حقمان را ضایع می‌کنند، از ادامه مذاکره کنار می‌کشیم و خداحافظی می‌کنیم. آنها هم در زبان منکر حق مردم ایران در استفاده صلح آمیز از دانش هسته‌ای نیستند و ما هم بیش از حقمان نمی‌خواهیم. آنها هم نباید بیش از مقررات قانونی هسته‌ای از ما چیزی بخواهند. اگر این اتفاقات بیفتد، مذاکرات به پیروزی می‌رسد و در غیر این‌صورت خداحافظی می‌کنیم.

پیک نت  23 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: