ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

می خواهند ایران را

قربانی جنگ دو مهدی کنند! 
 
 
 
 

 ایشان شیخ مهدی طائب است. برادر حسین طائب رئیس سازمان امنیت سپاه و فرمانده گروه عماریون. برای آشنائی با این گروه و فرمانده آن کافی است بدانید که مهدی طائب تاکنون چندین بار اعلام جهاد کرده و برای عملیات انتحاری داوطلب استخدام کرده است. او می خواست این داوطلب ها را به سوریه و عراق بفرستد و حتی اعلام شد که 1200 داوطلب ثبت نام کرده اند. حتی اگر تمام این اقدامات و سخنرانی های او جنگ تبلیغاتی هم بوده، خود همین تبلیغات باندازه کافی آتش به خرمن نفاق شیعه و سنی در منطقه زد و بخش مهمی از آموزش های تبلیغاتی و ایدئولوژیک در صفوف داعش متمرکز روی باصطلاح خنثی سازی همین اقدامات و تهدیدهاست. تهدیدهائی (عملیات انتحاری) که انجام نشد و نمیتوانست بشود، اما بخشی از زمینه سازی برای فاجعه جنگ شیعه و سنی شد. طائب از مهره های ستون فقرات باند احمدی نژاد- مصباح یزدی است و آنها که اخبار بزرگراه ظهور امام زمان در دوران احمدی نژاد و ادعای ظهور "سید خراسانی" و پیدا شدن سر و کله امام زمان در خراسان را به خاطر دارند، خوب می توانند ارتباط سخنرانی اخیر مهدی طائب در خراسان که در همین شماره پیک نت منتشر شده را با آن جنجال ظهور امام زمان از خراسان در دوران احمدی نژاد را در ارتباط با هم تشخیص بدهند.

اهمیت مسئله در چیست؟

اهمیت مسئله در بلند شدن صدائی در ایران و آن هم در جمع سپاهی ها و ابعاد جنگی دادن به آن، در آنست که تبلیغات علیه ایران و علیه شیعیان را در صفوف داعش تقویت می کند. دیگر این نکته آشکار شده ایست که کانون مرکزی تبلیغات ایدئولوژیک در میان اعضای ارتش داعش جنگ با "دجال" برای هموار کردن جاده سقوط نجات دهنده بشریت است که اتفاقا نام این نجات دهنده نیز در میان اهل سنت "مهدی" است و داعش خود را ارتش مهدی میداند. این مهدی آن مهدی موعودی که در تشییع به آن اعتقاد دارند نیست و اتفاقا داعشی ها معقدند مهدی شیعیان سد راه ظهور مهدی آنهاست و شیعیان "دجال" ی هستند که باید نابود شوند تا مهدی آنها ظهور کند. به این ترتیب است که ملت ایران را می خواهند قربانی جنگ میان دو مهدی کنند! (1)

از آنجا که رهبر جمهوری اسلامی، فرمانده کل قوا نیز هست، باید از او پرسید که این تبلیغات، این نوع سخنرانی ها و این نوع افراد در سپاه چه می کنند و عهده دار چه نقشی اند و چه کسانی از میان فرماندهان سپاه پشت آنها قرار دارند و برایشان سخنرانی در جمع افراد سپاه ترتیب می دهند؟

--------------------------------------------------------

1- دجال از مخالفان مهدی مورد اعتقاد مسلمانان است که می گویند پیر زنی با پرتاب کردن هاون از پشت بام او را کشت!

پیک نت  25 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: