ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 دی  ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

دبیرکل جمعیتی با 10 هزار دفتر

حسین فدائی + حسین شریعتمداری

اولی در مجلس است و دومی در کیهان 
 
 
 
 

 

"حسین فدائی" از چهره های امنیتی و سپاهی مجلس است. در جریان فاجعه ای که در بازداشتگاه کهریزک برای سرکوب قیام مردم علیه کودتای انتخاباتی سال 88 انجام شد، مجلس او را مامور کرد که ببیند در کهریزک چه گذشته؟ یعنی گوشت را دادند دست گربه که نگهدارد! شریک دزد را رئیس قافله کردند!

ایشان دبیر کل جمعیت ایثارگران است. حزبی سراسری و مورد حمایت سپاه و بسیج که اسمش جمعیت است!

حسین فدائی روز گذشته یک نشست خبری برای خودش ترتیب داد که در آن خبرگزاری ایلنا درباره انتخابات مجلس آینده از او سئوال کرد و ایشان در آن مصاحبه مدعی شد که جمعیت ایثارگران در سال 1375 اعلام موجودیت کرد و مورد استقبال گسترده مردم در سراسر کشور قرار گرفت! حتی در همان ابتدای تاسیس حدود 10 هزار دفتر در سراسر کشور تاسیس کرد.

خبرنگار سئوال می کند بودجه شما از کجا تامین می شود؟

حاج حسین آقا که میداند اجاره یک آپارتمان چند میلیون است و طبیعی است که داشتن 10 هزار مرکز حزبی بودجه ای سنگین لازم دارد فورا می گوید: ما به همه این دفاتر اعلام کردیم خودشان منابع مالی خودشان را تامین کنند.

خبرنگار ایلنا نمی پرسد: از کجا؟ و چگونه؟ و حاج حسین آقا هم فورا سر خر را کج کرده و درباره فتنه 88 و یوم الله 9 دی بالای منبر می رود.

البته پیش از رفتن بالای این منبر می گوید که هرکس پول پاک و بی مسئله دارد برای تقویت تفکر ما کمک کند!

ایشان مردم را مشتی هالو تصور کرده است که لابد به عقلشان نمی رسد بگوید: حاجی! می گوئی 10 هزار دفتر در سراسر ایران داری. این 10 هزار دفتر اگر هر کدام یک میلیون تومان هم در ماه هزینه و اجاره داشته باشد می شود ماهی 10 هزار میلیون. از کدام منبع و مرجع این پول بقول خودت پاک بدستت می رسد؟ و تازه این درحالی است که فعالان این دفتر حقوق و دستمزد برای چماقداری نخواهند که آنوقت سر می زند به افلاک و امثال بابک زنجانی باید سر کیسه را شل کنند!

ماه های اول پس از انقلاب می گفتند: یک بابائی را در خیابان به جرم خوردن مشروب گرفتند و بردند نزد آخوند تازه قاضی شده ای که دست چپ و راستش را هم در قضاوت بلد نبود. قاضی حکم 10 هزار ضربه شلاق صادر کرد. مرد مشروب خورده خطاب به آخوند تازه قاضی شده گفت: حاج آقا! یا تا حالا شلاق نخورده ای و یا حساب سرت نمیشه!

حالا حکایت آقای حسین فدائی است و ادعاهائی که در باره بودجه 10 هزار مرکز حزبی اش در سراسر ایران کرده و طالب پول پاک هم هست!

این پول پاک را ظاهرا آنهائی باید بدهند که سخنان آنها را حسین فدائی مثل طوطی تکرار می کند:

"مقام پرست ها در فتنه 88 به دشمن بیرونی کمک کردند. ولی بصیرت ملت و پیوند عمیق مردم با رهبری و هوشیاری مقام معظم رهبری کشور را نجات داد و سرمایه گذاری که نظام سلطه 20 سال انجام داده بود شکست خورد و در 9 دی مردم این توطئه 20 ساله را شکست دادند.

اگر به اسناد (که لابد در جیب ایشان و در دفتر حسین شریعتمداری است) مراجعه کنید کاملا مشهود است که بعضی از فعالیت‌های صورت گرفته عامدانه بوده و این طور نیست که عناصر اصلی فتنه ندانسته باشند بازی‌ای که شروع کردند."

پیک نت  8 دی

 
 

اشتراک گذاری: