ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 دی  ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

نگاهی به مصاحبه وکیل مهدی هاشمی

شیخ "حسین طائب"
"رمز عبور" از مرز ممنوعه ها

 
 
 
 
 

 

"رمز عبور" نام یکی از هفته نامه های وابسته به سازمان امنیت موازی است که در حقیقت همان سازمان امنیت سپاه به ریاست شیخ حسین طائب است. این هفته نامه، اخیرا متنی را بعنوان "متن کیفرخواست دادستان علیه مهدی هاشمی، فرزند هاشمی رفسنجانی" منتشر کرده است. این درحالی است که دادگاه مهدی هاشمی غیر علنی است و نه وکیل وی و نه خود او حق گفتن آنچه در دادگاه می گذرد را ندارند. بنابراین آنچه منتشر شده از روی پلی گذشته که میان دادگاه و سازمان امنیت سپاه برقرار است و ای بسا سردار سرتیپ پاسدار ذوالقدر که در گذشته قائم مقام فرمانده کل سپاه بود و اکنون بدستور رهبر چند سالی است در قوه قضائیه مستقر می باشد برقرار است.

روز گذشته علیزاده طباطبائی وکیل مهدی هاشمی، پیش از شروع بیست و سومین جلسه دادگاه، در همین ارتباط به خبرنگاران گفت:

2 تا 3 جلسه دیگر دادگاه رسیدگی به پرونده موکلم به پایان می‌رسد.

هفته نامه رمز عبور اقدام به انتشار کیفرخواست مهدی هاشمی کرده و ادعاهایی را نیز در این راستا مطرح کرده است، در حالی که ما در دادگاه ثابت کرده‌ایم که تمامی این ادعاها جعلی است. اقدام هفته نامه رمز عبور غیرقانونی است و چون کیفرخواست را منتشر کرده ما این اجازه را داریم که پاسخ تمام ادعاها را بدهیم. من این آمادگی را دارم که در یک میزگرد با حضور تمام مدعیان علیه مهدی پاسخگو باشم. ما  پیگیر شکایتمان از هفته‌نامه رمز عبور خواهیم شد.

مدیر مسئول هفته ‌نامه رمز فردی بنام اشتهاردی است که پیشتر نیز در رابطه با مطالب دروغ و جعلی که علیه مهدی هاشمی منتشر کرده بود به شلاق تعلیقی محکوم شده بود.

پیک نت  8 دی

 
 

اشتراک گذاری: