ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 دی  ماه  1383

infos@pyknet.net

 
 
 

هشدار حزب کمونیست روسیه به دولت

نظامی های امریکا

از افغانستان راهی اوکرائین می شوند!

 
 
 
 
 

 

وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا اعلام کرد، برای "باز سازی"ارتش دولت اوکرائین واحد های نظامی خود را که دوره آن ها در افغانستان به اتمام رسیده به اوکرائین اعزام می کند.

در واکنش به اطلاعیه وزارت امور خارجه آمریکا در این ارتباط، دریا سالار "ولادیمیر کمایدوف" مسوول کمیته امنیت ملی مجلس ملی روسیه (دومای دولتی) و عضو فراکسیون حزب کمونیست روسیه در این مجلس در یک کنفرانس خبری اعلام کرد:

"بوی دود باروت و گسترش جنگ در مرزهای اوکرائین و روسیه روز بروز بیشتر به مشام می رسد. روسیه نباید منتظر بماند تا توسط اژدهای نظامی آمریکا بلعیده شود." اوباما " دست به بازی خطر آفرینی زده و مسکو باید آماده پاسخ گفتن به چنین تهدیدهائی باشد".

در همین رابطه یک عضو کمیته امنیت ملی پارلمان دولتی روسیه و رئیس کمیسیون دوستی روسیه و افغانستان بنام "فرانس کلینتسویچ" طی بیانه ای اعلام کرد:

"اگر بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا جهت اعزام یگان های نظامی این کشور به اوکرائین عملی شود، دولت روسیه برای امنیت خود در واکنش به چنین عملی باید واحد های تکنیکی و نظامی لازم را در جمهوری "روسیه نوین" (جمهوری مستقل شرق اوکرائین) مستقر کند".

 

سایت حزب کمونیست روسیه

http://kprf.ru/activity/army/137808.html

پیک نت  8 دی

 
 

اشتراک گذاری: