ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 دی  ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

دفاع از حصر کشیده به پرت و پلا گوئی

نانوای محله موسوی

به صفار هرندی خبر میدهد! 
 
 
 
 

 

سردار صفارهرندی سالها کنار دست حسین شریعتمداری سردبیر روزنامه کیهان بود، احمدی نژاد که بر سر کار آمد ایشان شد وزیر ارشاد او، مثل بسیاری دیگر از یاران احمدی نژاد نتوانست با او کار کند، کنار گذاشته شد و یا خودش کنار رفت. از آن پس شد مشاور مطبوعاتی فرمانده کل سپاه و با حکم رهبر "عضو مجمع مصلحت نظام".

فردی با این سابقه و ارتباط و موقعیت حکومتی، طبیعی است که در باره موسوی و جنبش سبز چه نظری دارد و کدام استدلال های کودکانه و دروغی را غرغره می کند.

9 دی امسال برای ستایش سالگرد آن راهپیمائی ساندیسی او را فرستادند کرج تا سخنرانی کند. رفت و سخنرانی هم کرد و همان پرت و پلاهائی را که حداد عادل و سردار میلیاردر محصولی و کوچک زاده دریده دهان و بقیه این قماش گفتند او هم تکرار کرد و از جمله گفت:

نمیدانم این چگونه حصری است که صبح به صبح نان تازه را از دست نگهبانان تحویل میگیرند، با بیرون ارتباط دارند و تا این حد هم از آن ناله میکنند .اگر فرصت بیشتری پیدا کنند دست به کارهای بیشتری میزنند. به تازگی هم به آنها گفته شده میتوانند برای گرفتن نان از خانه خارج شوید و هوا بخورید.
خیلی ها فکر میکنند که سران فتنه بلافاصله پس از وقایع سال 88 به حصر خانگی افتادند در حالی که اینگونه نیست و رأفت نظام اسلامی بیش از یکسال به آنان فرصت  داد تا شاید متنبه شده و اظهار پشیمانی کنند. ولی آنان نه تنها دست از مواضع خود برنداشته و اعلام برائت نکردند بلکه در قضیه سوریه ورود پیدا کرده و آشوبگری های خود را به گونه ای دیگر هدایت میکردند و از این جهت به حصر افتادند تا دسترسی دشمن به آنان قطع شده و نتوانند بر خلاف مصالح نظام و مردم کاری کنند.

الف- اگر روسا و فرماندهان صفار هرندی از واکنش مردم نمی ترسیدند همان هفته های اول پس از کودتای 88 موسوی و کروبی را دستگیر و یا حصر کرده بودند. چنان که ایشان خوب میداند بارها به رهبر برای اجرای این کار مراجعه کردند و او گفت صبر کنید کمی اوضاع آرام شود تا دستور بدهم.

ب- کسی از صفار هرندی نپرسید که به ظاهر نه مقام امنیتی هستی، نه نانوای محل و نه سر نگهبان حصر، از کجا میدانی صبح به صبح نان تازه نگهبان ها دست موسوی و کروبی می دهند؟

پیک نت  14 دی

 
 

اشتراک گذاری: