ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 دی  ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

اعتراف به تخلفات اعضای کهنسال شورا

خانه تکانی سنی

در شورای نگبهان نزدیک است؟ 
 
 
 
 

 محسن اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان در سه دوره اخیر و رئیس دانشکده حقوق دانشگاه امام صادق که درجه اشتهاد نیز دارد، بموجب خبری که خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی "ایرنا" روزگذشته منتشر کرد، درباره انتخابات 88 گفت:

«اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم باید بگوییم که برخی اعضای شورای نگهبان در انتخابات 88 ازحق خود به‌عنوان یک داور پا را فراتر گذاشتند. در دوره‌های انتخاباتی گذشته تاکنون به مرور تاثیر تبلیغات، پول و وعده‌های نامزدها در نتیجه انتخابات بیشتر شده و این مساله نگران‌کننده است.

ضمنا همه مسائل فتنه ۸۸ از نوع رفتار آقای احمدی‌نژاد در مناظرات انتخاباتی که از رسانه ملی پخش شد نشات نمی‌گیرد، هرچند ایشان رفتار مناسبی نداشتند. رفتار آقای احمدی‌نژاد در مناظرات خلاف شرع و اخلاق بود که رهبری نیز این نوع رفتار را مورد نکوهش قرار دادند.

اظهار نظر محسن اسماعیلی را با این اطلاع می توان جدی تلقی کرد که وی درس های مذهبی علی خامنه ای را گذرانده و از شاگردان آیت الله بجنوردی و آیت الله فاضل لنکرانی نیز بوده است. آیا این زمزمه کشیدن ترمز دستی اعضای کهنسال شورای نگهبان با هدف برگزاری انتخابات دو مجلس شورا و خبرگان آینده است؟ آیا کهنسالان از این شورا قرار است بروند؟

محسن اسماعیلی اخیرا در برنامه پر بیننده "شناسنامه" سیمای جمهوری اسلامی نیز حضور یافته است.

پیک نت  15 دی

 
 

اشتراک گذاری: