ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 دی  ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

کریمی قدوسی

فرمانده سابق بسیج مشهد

نماینده مخالف دولت در مجلس 
 
 
 
 

 

جواد کریمی قدوسی که روز گذشته سخنگوی گروه 40 نفره برای سئوال اتمی از وزیر خارجه دولت روحانی شد، متولد 1344 در مشهد است. او با کمتر از ده درصد آرای واجدان شرایط در شهر مشهد به نمایندگی این شهر رسید. فرمانده بسیج خراسان رضوی بود و از زیر مجموعه اصولگرای نزدیک به سعید جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی است.

در زمانی که فرمانده بسیج مشهد بود در تقلب های انتخاباتی مانند توزیع فهرست‌های انتخاباتی در پایگاه‌های بسیج نقش داشت.

کریمی قدوسی در  همان آغاز فعالیت های انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 خواستار رد صلاحیت حسن روحانی شد. این درخواست همزمان با بالارفتن آراء روحانی در نظرسنجی‌ها صورت گرفت.

با آغاز به کار دولت یازدهم ایران، جواد کریمی قدوسی، همواره در صف اول مخالفان عملکرد این دولت محسوب قرار داشته است.

کریمی قدوسی یکی از فعالان همایش معروف به «دلواپسیم» بود که در مخالفت با مذاکرات اتمی برگزار شد. ۵ تیر در مهدیه مشهد دولت روحانی را به براندازی متهم کرد و گفت «رمزگشایی از شعار اعتدال امر مهمی است چرا که اعتدال پوششی برای براندازی نظام است.» و «اسرار پشت صحنه جریان اعتدال چیزی است که هم اکنون ما به چشم می‌بینیم و اگر جریان اسفناک فتنه اتفاق افتاده است، هم اکنون شعار اعتدال با هدف براندازی نظام، عناصر فتنه‌گر را به مناصب حکومتی گمارده‌اند.»

کریمی قدوسی در مورد قتل ستار بهشتی (وبلاگ نویسسی که در جریان بازجوئی و شکنجه کشته شد) مدعي شد كه قتل این وبلاگ نویس كار جريان فتنه است. و پس از مخالفت علی مطهری با حصر خانگی مهدی کروبی و میر حسین موسوی خواستار بررسی مجدد اعتبار نامه علی مطهری شد.

پیک نت  17 دی

 
 

اشتراک گذاری: