ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 دی  ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

مردم از این بازی نخ نما خسته شده اند

اینها نگران گرسنگی و بیکاری

فقر و اعتیاد و غارت نیستند! 
 
 
 
 

 

این عده که به زحمت شمارشان به 20 نفر می رسید، روز گذشته بنام امت همیشه در صحنه مقابل استانداری بوشهر جمع شدند تا حمله به کنسرت موسیقی لیان در بوشهر را تائید کنند و خواستار استعفای وزیر کشور و وزیر ارشاد دولت شوند!

هرچه این حرکات بیشتر می شود، این مسئله بیشتر توجه مردم را جلب می کند که در باره همه این مسائل از خود مردم هر شهر و سرانجام مردم ایران نظرشان سئوال شود. 35 سال است این بازی نخ نما که به شیوه حکومتی تبدیل شده در جمهوری اسلامی تکرار می شود و مردم خسته شده اند. امام جمعه بوشهر که سیمش روی سیم امثال مصباح یزدی است، این بازی ها را با یک عده ای که بند نافشان به ناف ایشان وصل است در بوشهر راه انداخته است. او تصور کرده مرحوم شیخ خزعل خوزستان است. شیخی که دست نشانده انگلستان بود و پایگاهش در خرمشهر. رضاشاه با کمک سرتیپ زاهدی که سرانجام کودتای 28 مرداد را با درجه سرلشگری راه انداخت و شد سپهبد زاهدی، توانست شیخ خزعل را روی کشتی مخصوصش مست کرده و شبانه او و افراد مسلحش را از کشتی خارج کرده و به تهران منتقل کند. رضا شاه از بیم انگلستان که دستش پشت شیخ خزعل بود، تا سالها از قتل او خودداری کرد اما سرانجام تاب نیآورد و دستور داد او را در محل حصر خفه کنند که کردند. حالا امام جمعه بوشهر می خواهد ادای شیخ خزعل را در آورد و حاکم خوزستان شود!

حتی خبرگزاری های جمهوری اسلامی هم گزارش کرده اند که این عده ای را که درعکس می بینید و شماری دیگر را دقایقی پیش از این تجمع باصطلاح اعتراضی، با چند مینی بوس به محل تجمع اعتراضی منتقل کردند.

پیک نت  17 دی

 
 

اشتراک گذاری: