ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 دی  ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

شبیه سازی های خنده دار

آقای خامنه ای در دیدار مردم قم 
 
 
 
 

 

علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی روز گذشته در دیدار با عده ای که به نوشته خبرگزاری های داخلی از مردم قم بوده اند طی سخنانی که هدف از آن توجیه کودتای انتخاباتی سال 88 و ادامه حصر موسوی و کروبی بود، سعی کرد راهپیمائی ساندیسی 9 دیماه 88 را به رویدادهای انقلاب 57 وصل کند و در همین ارتباط گفت: "زنده نگه داشته شدن ۱۹ دی ۱۳۵۶، ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، ۹ دی ۱۳۸۸ و دیگر مقاطع سرنوشت ساز ملت ایران حرکتی مجاهدت آمیز است."

جبهه مقابل نظام اسلامی به نسل دوم و سوم انقلاب امید بسته بود تا آنها را از انقلاب اسلامی رویگردان کند اما همین نسل سوم و جوانهای کشور بودند که حادثه عظیم ۹ دی را بوجود آوردند و آن سیلی محکم را به صورت کسانی که سعی داشتند مسیر انقلاب را با فتنه منحرف کنند نواختند.

آقای خامنه ای در آن شب های متوالی که مردم تهران روی بام ها فریاد "الله اکبر" سر میدادند تا بانگ اعتراضشان به کودتای 88 به گوش ایشان برسد، گفت که این "ماکت انقلاب 57 است برای بی اعتبار کردن آن حرکت عظیم در انقلاب". حالا باید این سخن او را به خود وی بازگرداند و گفت: حرکت ساندیسی 9 دیماه را که کافی بود یک ترقه در میدان انقلاب در برود تا همه به طرف اتوبوس ها هجوم برده و از معرکه بگریزند را با رویدادهای انقلاب 57 پیوند نزنید که وصله ای ناجور و نا چسب است!

آقای خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تحریم ها برای کشور مشکل ایجاد کرده اما اگر دشمن شرط برداشته شدن آنها را، این گذاشته که از فلان مسئله اساسی و آرمانی دست بر داریم، غیرت هیچ مسئولی قبول نمی کند. معنای واقعی اقتصاد مقاومتی همین است و تحقق این مهم، وظیفه اصلی مسئولان کشور است. حتی یک قدم عقب نشینی، پیش روی دشمن را به دنبال می آورد. بنابراین باید فکری اساسی کرد و با تکیه بر ملت و نیروهای داخلی بگونه ای عمل کرد که اگر دشمن تحریم ها را هم برنداشت، ضربه ای به پیشرفت و رونق و رفاه مردم وارد نشود. باید حربه تحریم را از دست دشمن بگیرید چرا که اگر چشم به دست دشمن بدوزید تحریم ها همچنان باقی خواهد ماند. امریکایی ها، امروز می گویند اگر در قضیه هسته ای، ایران کوتاه هم بیاید تحریم ها، یکجا و همه برداشته نمی شود.

من با مذاکره مخالف نیستم، اما معتقدم باید دل را به نقطه های امید بخش حقیقی سپرد نه به نقطه های خیالی. همه باید به دولت کمک کنند اما دولتی ها هم مراقب باشند حاشیه سازی نکنند و ضمن خودداری از بیان حرف های غیرلازم، دو دستگی بوجود نیاورند.

بخش پایانی سخنان رهبر جمهوری اسلامی را می توان پاسخ او به آخرین سخنان حسن روحانی دانست که رفراندوم برای خلاصی از شر سلطه سپاه بر اقتصاد کشور را مطرح کرد.

پیک نت  18 دی

 
 

اشتراک گذاری: