ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 دی  ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

او می خواهد از رسانه ها، بچه خوشگل بسازد!

پشت و پناه این پهلوان

کدام قدرت در ج. اسلامی است؟ 
 
 
 
 

 

 با استفاده از رسانه ها، می خواهم یک بچه خوشگل بسازم."

این فرهنگ و گفتمان "محسن پهلوان مقدم" مدیرعامل شرکت "پدیده" است. مدیری که از دیگر افتخارات او وامدار کردن اکثر نمایندگان مجلس نهم از خراسان رضوی می باشد. او امیدوار است اگر بخت یار باشد، در مجلس دهم هم نقش بسیار پررنگی ایفا کند.

او کیست و ویترین کدام نهاد قدرتمندی است که چنین بی مهابا، قانون را دور می زند، نماینده بر کرسی مجلس می نشاند، در افغانستان رستورانی افتتاح می کند که پاتوق وزیران افغانستان و محل رفت و آمد زلمای خلیل زاد سفیر وقت ایالات متحده آمریکا در افغانستان بوده و حق انحصاری بیلبوردهای تبلیغاتی افغانستان را تا 20 سال از حامد کرزای رئیس جمهور سابق افغانستان گرفت تا چندین مجتمع عظیم را در کابل کلنگ بزند. کسی که در ایران مجتمع عظیم "پدیده شاندیز" را در مشهد و همین پروژه را در "کیش" راه اندازی کرد و سپس برخی نمایندگان مجلس را دست جمعی به کیش و مشهد برد و درقبال امتیازاتی که از آنها گرفت، واحدهایی از مجموعه های فوق را به آنها "هبه" (واگذاری بدون پول) کرد!

طبق اطلاع خبرگزاری دانشجوئی ایسنا، یک ونیم در صد از حجم درآمد صدا و سیما از محل تبلیغات مربوط به شرکت پدیده می باشد که علاوه بر این روزانه 30 تا 40 میلیون تومان در روزنامه های سراسر کشور تبلیغات دارد. از شاهکارهای او، در یارگیری، روشی است که در "هایپرمارکت پدیده" جاری کرده است. در قبال هر 50 هزار تومان خرید، در هر 2 دقیقه طی قرعه کشی در پای صندوق، 100 هزار تومان جایزه می دهد و برنده به دفتر شرکت فرستاده می شود و در آنجا فرمی را پر می کند که حاوی اطلاعاتی از قبیل اسم و مشخصات، مدرک تحصیلی و شماره تماس است و سپس کارت اعتباری به مبلغ 100 هزار تومان به آنها ارائه و عضو افتخاری پدیده می شوند. یعنی با احتساب 12 ساعت شیفت کاری هر روز 360 نفر یا بهتر بگوییم 360 خانواده با دریافت مبلغی معادل 36 میلیون تومان عضو این باشگاه می شوند و این همان پروسه ای است که پهلوانی و نهادهای قدرتمند سایه در پشت او، برای تسلط بر مجلس آینده به آن امید بسته اند و میخواهند بعد از نمایندگان مجلس، مردم را وام دار خود نمایند.

از زیر مجموعه های پدیده شاندیز7 شرکت با نام های "شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز، پدیده پارسیان توس، تجارت الکترونیکی پدیده کیش، آریا دوام ساز شرق، شهر بازی پدیده شاندیز و باشگاه فرهنگی ورزشی "پدیده" را می توان نام برد.

پیک نت  20 دی

 
 

اشتراک گذاری: