ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 دی  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

سخنرانی فاطمه راکعی در همایش اصلاح طلبان

باید 50 درصد لیست انتخاباتی

اصلاح طلبان به زنان اختصاص یابد 
 
 
 
 

 

فاطمه راکعی شاعر اصلاح طلب و دبیرکل جامعه زنان نواندیش در همایش سراسری اصلاح طلبان ضمن گلایه و انتقاد از رفتار برخی وکلای مجلس گفت:

این چه مجلسی است که یک نماینده در آن نمی‌تواند آزادانه صحبت کند. اعتقاد دارم برخورد بسیار نامناسبی با علی مطهری در مجلس شد. سهم مشارکت زنان در فضای سیاسی کشور همچنان کمتر از 5٪ است که انتظار می رود این قضیه با نگاهی به‌ آینده کشور و توسعه همه جانبه افزایش یابد.
می خواهم به نمایندگی از تمامی زنان مسلمان نواندیش بعضی از آرزوهای کوچک را که امروز بسیار بزرگ جلوه می کنند بیان کنم. اولین مساله و آرزو حل مسئله حصر و آزادی انسان های شریف از جمله دکتر زهرا رهنورد است.

دومین آرزوی ما آزادی همه زندانیان سیاسی در بند از جمله دکتر محسن میردامادی و مصطفی تاج زاده است. (مجری برنامه: خانم راکعی قرار بود شما در مورد مسائل زنان صحبت کنید که صحبتهای خانم راکعی با تشویق حضار ادامه پیدا کرد).

راکعی ادامه داد: ‌آرزوی سوم ما مجلسی کار آمد و در ارتباط با قانون می باشد. مجلسی که در چارچوب قانون اساسی حرکت کند و نمایندگان مردم همچون علی مطهری بتوانند حرفهایشان را بزنند.

زنان همیشه در کابینه و مجلس حضور جدی داشته اند اما ما امروز توقع داریم نیمی از لسیت اصلاح طلبان برای مجلس آینده به زنان اختصاص یابد.

پیک نت  27 دی

 
 

اشتراک گذاری: