ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 آذر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

آن بسیجی که ارتش عراق جنگید

و این بسیجی که با مردم می جنگد! 
 
 
 
 

 

در جهرم یک بسیجی باتهام حمله با چاقو به زنان شناسائی و ظاهرا بازداشت هم شده است. اسیدپاشی در اصفهان هم، جناح راست و مخالفت دولت بالا برود یا پائین بیاید، نمی تواند نقش نهادهای وابسته به بسیج وامام جمعه اصفهان را در آن فاجعه پنهان کنند.

وقتی آیت الله جنتی در جمع بسیجی ها، 4 روز پیش می گوید کار بسیج سرکوب است و در سوریه وعراق هم باید بسیج با همین هدف تشکیل شود و یا امام جمعه اصفهان بگوید کار مقابله با بدحجابی از تذکر لسانی گذشته، تعجب آور است که در جهرم یک جوان کم سن و سال و کم سواد با چاقو به زنان حمله کند. وقتی فرمانده سازمان بسیج یک فرد بیسواد و از طایفه اوباش بنام سردار نقدی باشد که خود انواع پرونده های فساد مالی و جنسی دارد و حالا بسیج فدائیان رهبر را درست کرده، چرا باید از حوادث اصفهان و جهرم متعجب بود؟

آن بسیجی که در زمان جنگ و برای دفاع از میهن تشکیل شد و میرحسین موسوی نیز خود را از جمله آنها می دانست، با چفیه به گردن هائی که گردنشان را تبر نمی زند و جلوی رهبر مشت گره شده بالا می برند زمین تا آسمان  تفاوت است. بسیجی که سردار نقدی درست کرده کارش جنگ با مردم است، بسیجی که موسوی خود را از جمله آنها می دانست کارش دفاع از میهن در برابر ارتش عراق بود.

پیک نت  10 آذر

 
 

اشتراک گذاری: