ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 آذر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

نظر اسدالله بادامچیان

موتلفه اسلامی معتقد به

اعدام موسوی و کروبی است! 
 
 
 
 

 

اسدالله بادامچیان، قائم مقام حزب سرمایه داری تجاری ایران "موتلفه" در مراسم چهلمین روز در گذشت آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان در دانشگاه صنعتی قم، پس از کمی تعارف با رهبر جمهوری اسلامی گفت:

درباره دولت روحانی خود فرد باید تحلیل تحقیقاتی داشته و در این زمینه به نظر درست برسد؛ ما در این زمینه  منتظر نظر رهبر هستیم.

بادامچیان پس از این تعارف معطل نمانده و اضافه کرد:

عملکرد دولت یازدهم در بخش فرهنگ موفق نیست و سوء استفاده کنندگانی که در خط استکبار قرار دارند از این فرصت نهایت بهره را می گیرند.

روزنامه ایران متعلق به دولت است، ولی متأسفانه اگر فردی آن را ارزیابی کند می‌بیند که منطبق با ارزش‌ها نیست. معاونت امور زنان ریاست جمهور بحث‌هایی را مطرح کرده که در مجلس حسابی صدا کرده است. از نظر من دولت درباره فرهنگ هیچ توفیقی نداشته است، ولی در جهات دیگر توفیقاتی دارد.

در مورد آقای هاشمی رفسنجانی مبنای ما ولایت است، هر فردی با آن تطبیق داشت می‌پذیریم، ولی اگر تطبیق نداشت که با او دعوا نداریم، این گونه دعواها فایده‌ای برای کشور ندارد و حضرت آقا نیز نمی‌پسندد و به افرادی که تند رفته‌اند نیز بارها تذکر داده شده است، البته آزادی عقیده را داریم.

البته نه آقای هاشمی، نه روحانی و نه ناطق نوری اصلاح طلب نیستند. این‌ها افراد زرنگی هستند و می‌دانند که اصلاح طلبان عقیده‌ای به آخوند ندارند.

درباره جانشینی آیت الله کنی بعنوان دبیرکل جامعه روحانیت مبارز نیز بادامچیان گفت: آیت‌الله موحدی کرمانی بیشتر مطرح شده است.

درباره فتنه گران نظر ما اینست که اینها کاری کردند که آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و فرانسه را خوشحال کردند؛‌ این‌ها دشمنان خدا و اسلام را راضی و خوشحال کردند.

این دوتایی که آنجا هستند و تند تند می‌گویند که ما در حصر هستیم و محاکمه کنید، عیبی ندارد اگر محاکمه شوید و موارد جرم آقای موسوی و کروبی خوانده شود، می‌بینید که مجازات آنها اعدام است، این حرف‌ها شوخی بردار نیست.

کسانی که عامل ایجاد آشوب در خیابان‌ها، بی حرمتی به محرم، کشته شدن و شهید شدن تعدادی از افراد شده‌اند مجازاتشان اعدام است. تمام خونبهای این کشته شد‌گان و شهدا را باید آقای میرحسین موسوی و کروبی بدهند؛ این نتیجه اعمالشان است، ما قرار نیست کوتاه بیاییم، اصولگرایان نیز کوتاه نمی‌آیند، انفعالی در کار نیست بلکه مصلحت نظام است.

پیک نت  11 آذر

 
 

اشتراک گذاری: