ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 آذر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

گزارش سفر روحانی به گرگان برای پیک نت

دوران فضای امنیتی

و فشار ها گذشته است! 
 
 
 
 

 

سلام- از سخنرانی روحانی در گرگان می آیم. استقبال مردم باشکوه بود. یکپارچه هیجان و شور واقعی.

در مورد وزیر علوم گفت "من بر سر پیمانم با مردم هستم و قولهایم را فراموش نکرده ام. اگر لازم بود 50 وزیر را به مجلس معرفی می کردم. دوران فضای امنیتی و فشارها گذشته است.

ایشان در ورزشگاه آزادی شهر گرگان که در مرکز شهر واقع است برای مردم سخنرانی کرد. آیت الله  نورمفیدی امام جمعه شهر که از روحانی استقبال کرده بود، ضمن خوش آمد گویی از شجاعت روحانی برای حضور در صحنه و قبول مسئولیت برای رفع مشکلات مردم و کشور تشکر کرد و گفت که برای موفقیت وی دعا می کند. هیات دولت همراه روحانی بود. روحانی در میان فریاد "روحانی حمایتت می کنیم" پشت میکروفون رفت. روحانی در بخشی از سخنانش خطاب به مردم به توطئه امریکائی کاهش قیمت نفت که با همدستی بعضی از کشورهای منطقه صورت پذیرفته اشاره کرد و درباره مذاکرات اتمی با قاطعیت گفت:

یقین بدانید ما با کشورهای 5+1به توافق خواهیم رسید. در ثانی هفته آینده بودجه 219 هزار میلیارد تومانی را بدون کسری تقدیم مجلس خواهیم کرد که قریب 46 هزار میلیارد آن عمرانی خواهد بود.

امسال تا آذر ماه بودجه عمرانی استان ها بطور کامل - یعنی قریب20 هزار میلیارد- پرداخت شده و تا اخر سال نیز قریب 30 هزار میلیارد کلا پرداخت خواهد شد.

اتصال راه آهن گرگان - اینچه برون ترکمنستان و قزاقستان کریدور شمال به جنوب خواهد شد. اتصال راه اهن گرگان به مشهد نیز جزو مصوبات این سفر است.»

با توجه به حضور طولانی مدت و آشنائی که به مسائل منطقه دارم و اطلاع دارید، برایتان می نویسم که مردم بسیار گوشبزنگ از روحانی استقبال کردند و بدون هیاهو به سخنان او عمیقا گوش می کردند. من سفرهای احمدی نژاد به منطقه را به یاد دارم و حضور هم داشته ام. استقبال از روحانی از جنس دیگری بود. بعد از سخنرانی روحانی شاهد بودم که مردم دسته دسته جمع شده و درباره نکات مطرح شده توسط روحانی با هم بحث می کردند. آگاهی و هوشیاری مردم ستودنی بود.

پیک نت  12 آذر

 
 

اشتراک گذاری: