ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 آذر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

وظیفه 16 آذری

دانشجوی بسیجی در می شکند

گاز اشک آور پرتاب می کند 
 
 
 
 

 

حزب الله خیابانی، حالا شده بسیجی دانشگاهی. در گذشته از خیابان به دانشگاه می ریختند و حالا از داخل خود دانشگاه حمله می کنند. سهمیه های تحصیلی با همین شرح وظائف در میان آنها  و یا حداقل بسیاری از آنها تقسیم شده است. والا، بسیجی دوران جنگ حالا دو دهه از دانشجوئی اش گذشته است!

در ادامه همین وظیفه، در سالگرد 16 آذر امسال، در دانشگاه های مختلف آنها نقش آفرینی کردند. در شیراز جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ حجت الاسلام هادی غفاری را که خود در سالهای اول انقلاب از سردمداران و سازماندهندگان مهاجمین خیابانی بود بهم زدند و در مشهد سخنرانی فائزه هاشمی را.

یکی از برهم زنندگان سخنرانی فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد مشهد گفت: ما در دانشگاه را نشکستیم بلکه در آمفی تئاتر را شکستیم!

او که محمد جواد قمری نام دارد و دانشجوی رانت بسیجی حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد است، به گزارش خبرگزاری "آنا" اضافه کرده:

ما اعضای بسیج دانشجویی دانشکده با این استدلال که خانم فائزه هاشمی، فردی است که درسال ۸۸ عملکردی کاملا خلاف مصلحت نظام و در رویارویی با ولایت فقیه را داشته است، مانع سخنرانی او شدیم. بی خود می گوئید نیروهای خودسر این مراسم را به هم زدند. ما به هم زدیم!

خانم فائزه هاشمی وارد سالن آمفی تئاتر نشد که ما بخواهیم به ایشان حمله کنیم؛ (جلوتر از ایشان ما در آمفی تئاتر را شکسته بودیم!) بلکه ایشان به دلیل فضای اعتراضی در دانشگاه، اصلا جرأت نکرد از دفتر ریاست دانشگاه بیرون بیاید. فقط اعضای بسیج، به محض این‌ که متوجه شدند ایشان درحال خروج از دانشگاه است، دنبال ایشان رفتند، البته نه به حالت تعقیب و گریز. ما قصد ورود به آمفی تئاتر محل برگزاری مراسم را داشتیم که با ممانعت دانشجویان اصلاح‌طلب و حراست مواجه شدیم و ما هم درِآمفی ‌تئاتر را شکستیم تا بتوانیم وارد شویم.

(این بسیجی درباره پرتاپ گاز اشک آور به سمت دانشجویان حاضر در آمفی تئاتر چیزی نگفت.)

پیک نت  23 آذر

 
 

اشتراک گذاری: