ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 آبان ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

گزارش بورسیه ها

چه کسانی را وحشت زده کرده؟ 
 
 
 
 

 

بدنبال انتشار گزارش بورسیه ها توسط دولت و افتادن آب در لانه مورچگان، دبیران حزب موتلفه اسلامی تشکیل جلسه دادند و در پایان آن، قائم مقام حزب "محمد علی امانی" گفت:

چه اشکالی داشت اگر در مقوله بورسیه‌ها تخلفی هم اتفاق افتاده این موضوع قبلاً مورد بررسی دقیق‌تر قرار می‌گرفت و نهایتاً بدون جنجال، از طریق ارجاع به دستگاهها و مراجع ذیربط و با صدور حکم از طرف آن دستگاه یا دستگاهها و با برخورد قاطع با متخلفین احتمالی موضوع فیصله می‌یافت؟ این حاشیه‌سازی‌ها به نفع دولت نیست.

هیچ خبرنگاری از ایشان نپرسید که شما چرا آن زمان که این بورسیه ها در دولت احمدی نژاد مثل حلوا بین یاران و همفکران تقسیم می شد صداتان در نیآمد؟

محمد علی امانی که در مورد بورسیه ها به دولت پیشنهاد بالا را داد، در ادامه گفت:

فتنه‌گران سال 88 که با مطرح کردن دروغ، تقلب در انتخابات و برخی تهمت های دیگر عده‌ای از مردم را به خیابانها کشاندند و به اعمال براندازانه‌ای که دشمنان خارجی طراحی کرده بودند پرداختند و امنیت کشور را در معرض خطر جدی قرار دادند اصولاً توبه کرده‌اند که توبه آنها پذیرفته بشود یا نشود؟ آنها همچنان لجوجانه در موضع تقابل هستند و اگر تدبیر رهبری و پاسخ جدی مردم در 9 دی 88 نبود خدا می‌داند چه به سر انقلاب و کشور می‌آمد.

باز هم خبرنگاران از ایشان نپرسیدند که اگر در مورد بورسیه ها تخلف ها باید بررسی می شد، چرا درباره انتخابات 88 تخلف ها نباید بررسی می شد؟

پیک نت 4 آبان

 
 

اشتراک گذاری: