ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 آبان ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

برای خنده بد نیست

خبرگزاری فارس

اسید پاش اصفهان را پیدا کرد! 
 
 

 

 

برای رد یابی آمران و مجریان برخی حوادث نه تلاش زیادی نیاز است و نه به صرف وقت زیاد. البته اگر عزمی برای این ردیابی باشد. از جمله همین اسید پاشی های اخیر در اصفهان. باید نگاه کرد و بررسی کرد موضع گیری های افراد در مجلس و نوشته های برخی روزنامه ها و خبرگزاری ها و سایت ها را. در اینصورت واقعیات حتی نیاز به کشف هم ندارد.

مثلا نگاه کنید به موضع گیری روزنامه کیهان، بلافاصله پس از فاش شدن خبر اسیدپاشی ها. این روزنامه برای "رد گم کردن" فورا پای تلویزیون بی بی سی و انگلستان را به میان کشد و آدرس توطئه از خارج را داد. همین موضع گیری را برخی نمایندگان مجلس کردند. همچنان که با رنگ و لعاب کمتر و با احتیاط بیشتر برخی مقامات قضائی کردند و صدا و سیما هم در ادامه آنها. یعنی تمام نهادها و افراد و ارگان هائی که به نوعی مخالفت دولت و نتیجه انتخابات 93 هستند.

تازه ترین این موضع گیری ها و آدرس های عوضی دادن، مال خبرگزاری "فارس" است که دست حسین طائب رئیس بخش امنیتی سپاه پاسدارن و دفتر سیاسی سپاه پشت آنست. بخوانید مزخرفاتی را که سر هم کرده و با یک عکس منتشر کرده است:

"روز گذشته خبر بازداشت یک فرد مشکوک در حوادث اخیر اصفهان توسط یک نهاد امنیتی منتشر شد و امروز خبرنگار فارس در اصفهان به اطلاعات جدیدی از این مرد دست یافت که در جریان مسائل اخیر اصفهان با آرایش و لباس زنانه به تحریک افراد به بهانه اسیدپاشی می پرداخت.

از این فرد که «ب.م.ب» نام دارد، متولد 1352 و صاحب یک شرکت مستندسازی است، ادوات ارتباطی و جاسوسی کشف شده است.

این فرد که در تحریکات خود به بهانه اسیدپاشی در اصفهان، روی مساله ظلم به زنان تاکید داشته تاکنون دو زن را طلاق داده (یادتان باشد که بالا تر نوشته بود مرد "زن نماست") و در صدد ازدواج با زن سومی است که این زن وکیل برخی عوامل مرتبط با فتنه 88 در اصفهان است.

گفتنی است علاوه بر آرایش زنانه و تحریکات عمومی «ب.م.ب» ،وجود لکه هایی بر روی دستان وی که احتمال می رود جای سوختگی باشد، شک و تردید ماموران امنیتی را نسبت به احتمال مشارکت وی در سناریوی اسیدپاشی تقویت کرده است.البته این لکه های مشکوک در حال آزمایش است و فرضیه دست داشتن نامبرده در حادثه اسیدپاشی قطعی نیست."

خودمانیم، مرغ یخ زده به خنده نمی افتد؟

پیک نت 4 آبان

 
 

اشتراک گذاری: