ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 آبان ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

پیام تاج زاده به دولت

آینه نظرسنجی را

مقابل مخالفان بگیرید! 
 
 
 
 

 

 مصطفی تاجزاده معاون سیاسی وزارت کشور در دولت خاتمی و عضو ارشد رهبری جبهه مشارکت در تازه ترین دیدار با همسر خود، خواستار انتشار این پیام خویش خطاب به دولت روحانی شد:

اقتدارگرایان تکفیری به هیچ وجه علاقمند به شفاف سازی نیستند چون جلوی رانت خواری شان گرفته می شود و خواست واقعی مردم هم روشن می شود. دولت باید در زمینه های مختلف نظرسنجی کند و نتایج آن را منتشر کند و در اختیار مردم بگذارد. مثلا در مورد استیضاح وزیر علوم نظرسنجی شود تا معلوم شود اکثریت مردم در این باره چگونه فکر می کنند. چه می گویند و چه می خواهند.

متأسفانه دولت در مورد سیاست خارجی به وعده اش برای نظرسنجی از مردم عمل نکرد که این البته قابل توجیه است که آمریکا می توانست فشارش را در مذاکرات بیشتر کند براساس آگاهی از نظر مردم ایران ولی در سیاست داخلی این محذورات وجود ندارد. مردم نظرشان در مورد استیضاح فرجی دانا و رأی ندادن به وزرای پیشنهادی دولت توسط مجلس و نیز فیلترینگ "وایبر" و "واتس آپ" می توانند بگویند و دولت هم می تواند آن ها را منتشر کند. می شود هر چند گاه یک بار نظرسنجی پیرامون موضوعات مورد نظر مثل عملکرد صدا و سیما در رابطه با دولت به یک موسسه معتبر سفارش داده شود.

پیک نت 20 آبان

 
 

اشتراک گذاری: