ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 آبان ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

فائزه هاشمی

یک عده ای برای خود

دکان "فتنه" باز کرده اند! 
 
 
 
 

 

فائزه هاشمی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در نشست مطبوعاتی خود که در یکی از غرفه های بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها تشکیل شده بود به چند سئوال پاسخ داد که در زیر می خوانید:

متاسفانه عدم حضور زنان در ورزشگاه ها در رشته های والیبال و بسکتبال جنبه سیاسی پیدا کرده است. مثل استیضاح وزیر علوم، مثل رای ندادن به وزیر پیشنهاد آقای روحانی. همه اینها جنبه های سیاسی دارد. در دولت قبل زنان می توانستند در رشته های مختلف و استادیوم ها حضور پیدا کنند، اما در دولت جدید شاهد هستیم برای اینکه مردم را ناامید کنند اجازه حضور زنان در ورزشگاه ها را نمی دهند و مقصر را می خواهند آقای روحانی نشان دهند.

اگر حضور زنان در ورزشگاه ها مشکل دارد پس چرا وقتی تیم های ورزشی ما به خارج می روند مسئولین سفارتخانه ها با زنان در ورزشگاه ها حضور پیدا می کنند؟ مشکل مخالفان مشکل اعتقادی و اجتماعی نیست.

در مجموع عملکرد دولت مثبت است. با توجه به فشارهای زیادی که به آقای روحانی وارد می شود.

در مساله مجلس خبرگان آقای هاشمی گفتند در صورتی حضور پیدا می کنند که فرد صالحی برای ریاست آن شرکت نکند.

درباره عملکرد رئیس جمهور و دولت در حوزه زنان هم اعتقاد دارم آقای روحانی شروعش در این عرصه خوب بود و دیدیم که سه زن در هیات دولت حضور دارند و سخنگوی وزارت خارجه و تعدادی از فرمانداران از زنان انتخاب شده اند ولی این روند ادامه پیدا نکرده. من اطلاع دارم که تعدادی از استانداران می خواستند زنانی را برای فرمانداری و دیگر سمت ها منصوب کنند اما زیر تاثیر فشارها حکم نزدند. متاسفانه بعد از 35 سال همچنان زنان نتوانسته اند جایگاه به خصوصی را پیدا کنند.

درباره انتخابات 88 هم من این مساله را فتنه نمی دانم و حتی اعتراضات پس از انتخابات سال 88 را بر اساس اصل 27 قانون اساسی قانونی می دانم و برخورد با معترضان را غیرقانونی می دانم. امروز عده ای با مساله فتنه دکان زده اند و از آن بهره برداری می کنند.

پیک نت 24 آبان

 
 

اشتراک گذاری: