ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

چرا حقایق اعلام نمی شود؟

298 مسافر هواپیمای مالزیائی

در آسمان اوکرائین یخ زدند 
 
 
 
 

 

پایگاه خبری صدای روسیه: فرانس تیمرمانس، وزیر امور خارجه هلند در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام داشت: یکی از مسافران هواپیمای مالزیائی که در فراز بخش شرقی اوکرائین سقوط کرد، ماسک اکسیژن بر صورت داشته و این یعنی در هواپیما قبل از متلاشی شدن آن در هوا، این فرصت را مسافران داشته اند." این سخن وزیر امور خارجه هلند معنائی جز این ندارد که هنوز جزئیات سقوط این هواپیما فاش نشده و مقامات هلندی که مامور تحقیق درباره این سقوط هستند اطلاعاتی دراختیار دارند که تاکنون فاش نکرده اند.

هلندی ها که سرپرستی تحقیقات بین المللی سقوط بوئینگ مالزیائی را برعهده دارند، بیشتر از آنچه می گویند می دانند. چنانچه تاکنون درباره یافت شدن یکی از قربانیان این حادثه با ماسک اکسیژن چیزی نگفته بودند.

ماسک های اکسیژن جدا شده بودند و یکی از مسافران موفق شده آنرا به صورت خود بزند. این مطلب تمامی تصورات مربوط به اینکه لحظات آخر پرواز حادثه رخ داده است و کارشناسان مستقل نیز تاکنون آنرا تائید می کردند رد می کند.

در ارتفاعی که هواپیما سقوط کرد اکسیژن کمی وجود دارد. بنابراین با شکسته شدن محفظه مقاوم بدنه هواپیما و ورود هوای بیرون به داخل هواپیما تمامی مسافران و خدمه پرواز در فضایی قرار گرفته اند که در آن ارگانیزم بدن انسان نمی تواند مقاومت کند. در چنین ارتفاعی درجه هوای بیرون زیر 50 درجه است و بدن وقتی در چنین فضائی قرار می گیرد بلافاصله یخ می زند. واقعه ای که برای تمام مسافران هواپیمای مالزیائی روی داده است.

تمامی این موارد نشان میدهد که تحقیقات درباره سقوط " بوئینگ " مالزیائی به درستی انجام نمی شود و  گزارش ابتدایی کارشناسان بر اساس عکس ها بوده است. حتی اکنون که در اوکرائین آتش بس است نیز کارشناسان بین المللی برای رفتن به محل حادثه عجله ای ندارند.

به در خواست وزارت دفاع روسیه برای بررسی سیستم های موشکی اوکرائین در روز واقعه نیز پاسخ داده نمی شود. همچنان که هنوز صدای ضبط شده مکالمات مامورین کنترل پرواز با خدمه بوئینگ نیز فاش نمی شود و مدعی پیدا نشدن آن هستند!

پرواز MH17 که از آمستردام به کوالالامپور در مالزی می رفت 17 جولای سال در بخش شرقی اوکرائین با شلیک موشک سقوط کرد و 298 مسافران همگی کشته شدند.

پیک نت 19 مهر

 
 

اشتراک گذاری: