ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

31 شهریور ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

هیاهوی رسانه های

10 در صدی مخالفت دولت

 
 
 
 
 

بخشی از سخنان اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در نهمین نشست شورای هماهنگی روسای مراکز و روابط عمومی دستگاه های اجرایی:

برخی رسانه های مخالف دولت که به دنبال کشاندن دولت به حاشیه هستند تاثیری بر افکار مردم ندارند. آنها در زمان انتخابات فقط توانستند 10 درصد مردم را به سمت خود بکشانند. در حال حاضر سهم رسانه های مخالف دولت از رسانه‌های حامی دولت بیشتر است و ما باید به فکر ضعف دستگاه‌های اطلاع رسانی دولت باشیم، درعین حال که نباید به دنبال تبلیغات پرهزینه بود.

خروج از رکود، کنترل تورم،‌ حل مشکل آب، پیگیری نظام سلامت،‌ حل مشکلات با کشورهای همسایه،‌ مبارزه با مفاسد اقتصادی‌، رونق اقتصادی و ایجاد نشاط سیاسی از مهمترین سیاست های دولت است. ممکن است حجم مبادلات ما با روسیه در آینده به ده برابر برسد.

حمایت رهبری بزرگترین سرمایه دولت است. دولت به حمایت رهبری نیازمند است اما ما اصرار داریم از رهبری برای پیشبرد سیاست های خود هزینه نکنیم.

دولت با مفاسد اقتصادی مقابله می کند. ما حتما نحوه برخورد با مفاسد اقتصادی را به اطلاع مردم می رسانیم. در این راستا کمیته پیشگیری از مفاسد اقتصادی را در همه دستگاه ها ایجاد کرده ایم. البته ما به دنبال پیگیری مسائل دولت قبل نیستیم.  امیدواریم با استقرار دولت الکترونیک بسیاری از مشکلات کشور حل شود.

 

پیک نت31 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: