ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

1 مرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

گفتگو با قائم مقام حزب اعتماد ملی

از ترس شعارهای مردم

نگذاشتند برای غزه راهپیمائی کنیم!

 
 
 
 

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی "منتجب نیا" در گفتگو با خبرگزاری ایلنا گفت:

از ترس اینکه اگر به مردم اجازه راهپیمایی بدهند ممکن است آنها چند شعار بدهند، جلوی همه چیز را بسته‌اند. در حالیکه بدترین جنایت‌ها در دنیا صورت می‌گیرد و همه کشورها حرکتی انجام می‌دهند، اما ما آن را موکول به بعد از نماز جمعه و یا روز قدس می‌کنیم.” (اشاره به جلوگیری از تظاهرات به سود فلسطینی ها در روزهای اخیر)

اینکه ما باید در اعیاد و وفات و تظاهرات‌ها منتظر بمانیم تا از ناحیه نهادهایی مجوز گرفته و برنامه‌ریزی و مدیریت شویم، مشکلاتی را ایجاد کرده است که یکی از این مشکلات اینست که مردم با خود فکر می‌کنند که لازم نیست ما کاری انجام دهیم، بلکه حکومت خود اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

باید بگذاریم مردم آزادانه کارهای مربوط به خود را انجام دهند.

در کشور عده‌ای احزاب را به رسمیت نشناخته و آنها را ستون پنجم دشمن می‌دانند. در ابتدای پیروزی انقلاب حزب جمهوری اسلامی قدرتمندانه بسیاری از حرکت‌ها را سازماندهی می‌کرد ولی امروز احزاب آنچنان محدود شده‌اند که نمی‌توانند دست به چنین اقداماتی بزنند.

در ماه رمضان مصادف با جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) ما شاهد بودیم که برخی از گروه‌ها درصدد برگزاری جشن بودند اما جلوی آنها در برخی شهرها گرفته شد. حتی در اصفهان و در یک ساختمان مربوط به خانه کارگر اجازه افطاری به نیروهای اصلاح طلب داده نشد و آنها به ناچار افطاری خود را در یک زیر زمین برگزار کردند.

پیک نت 2 مرداد 1393  

 
 

اشتراک گذاری: