ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 مرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
  شکنجه کودکان
در یکی از مهدکودک های اردبیل
 
 
 
 

فیلم ضرب و شتم کودکان در یکی از مهدکودک های اردبیل توسط مربی مهدکودک از آنجا که در دیگر مهدکودک ها نیز می تواند همین روابط حاکم باشد، به بحثی تبدیل شده که سایت خانه ملت به آن پرداخته است. در این فیلم تنبیه بدنی بچه ها به نمایش گذاشته شده است.

سایت خانه ملت دراین ارتباط نوشت: نمایش فیلم کودک ‌آزری در مهدکودک اردبیل را نمی‌توان به عنوان جرم تلقی کرد. این اقدام نوعی اطلاع‌رسانی بوده است. (ضرب و شتم را رها کرده و منتشر کننده فیلم را می خواهند تحت پیگرد قرار بدهند!)

اگر آموزش‌های ضمن خدمت برای مربیان و کنترل‌های دوره‌ای از عملکرد آنها وجود داشته باشد شاهد این‌گونه اتفاقات نخواهیم بود.

نماینده خرم‌آباد در مجلس به خانه ملت گفت: باید دستورالعمل مدونی برای فعالیت مهدهای کودک ها تدوین شود. فردی که فیلم ضرب و شتم کودک توسط مربی مهد کودک را منتشر کرده قرار است دستگیر شود. نمی‌توان این اقدام را مثبت تلقی کرد زیرا باید حرف‌های وی را شنید تا از نیت وی در انتشار این فیلم مطلع شد. این اقدام نوعی اطلاع‌رسانی بود که صورت گرفت.

البته ناگفته نماند که اقدامات دیگری برای رساندن این فجایع به گوش مسئولان وجود داشت.

(اگر آن همه گزارش و فیلم و نوار از شکنجه در زندان پیگیری کردند ضرب و شتم کودکان در مهدکورک را هم پیگیری می کنند. ماهی از سر گنده گردد نی ز دم!)

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل نیز گفته مقصران ضرب و شتم کودکان در مهد کودک محاکمه خواهند شد و در باره منتشر کننده فیلم نیز پیگیری ادامه دارد تا علت انتشار آن از طریق شبکه های مجازی مشخص شود.

 

پیک نت 4 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: