ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 مرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

دادگاه های انقلاب

تقلید از دادگاه های نظامی شاه 
 
 
 
 

دادگاه انقلاب، که سالهاست تبدیل به دادگاه نظامی زمان شاه شده و در کودتای 88 تبدیل به دادگاه کودتا شد، همچنان به محاکمات کودتائی مشغول است و هیچکس رسما نمی داند فرامین و احکام آن از کجا به باصطلاح قضات و روسای آن ابلاغ می شود. این درحالی است که استقرار سرتیپ ذوالقدر قائم مقام سابق فرمانده کل سپاه به فرمان رهبر جمهوری اسلامی در قوه قضائیه، این احتمال را قریب به یقین کرده که وی در رهبری دادگاه های باصطلاح انقلاب نقش اساسی دارد. ذوالقدر از منشعبین سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی است و کینه ای که دادگاه های انقلاب نسبت به رهبران بازداشت شده سازمان مجاهدین انقلاب از خود نشان میدهند، ظن نقش داشتن سردار ذوالقدر در این دادگاه ها را تقویت می کند.

در تازه ترین "شاه" کار این دادگاه ها، محکومیت یکساله هاشم آغاجری عضو رهبری سازمان مجاهدین انقلاب است که دو روز پیش به وی ابلاغ شد. او را این دادگاه ها به بهانه سخنرانی یکسال پیش وی در خانه مصطفی تاج زاده محکوم کرده است.

در یک اقدام دیگر که روز گذشته اعلام شد، بهزاد نبوی عضو دیگر رهبری مجاهدین انقلاب و نایب رئیس اول مجلس ششم که پس از کودتای 88 به 5 سال زندان محکوم شده و این دوران را گذارند، به یکسال زندان قابل خرید از سوی دادگاه انقلاب محکوم شده است. این مبلغ 10 میلیون تومان اعلام شده و بهزاد نبوی که بخوبی میداند در پشت صحنه این دادگاه ها چه می گذرد از درخواست تجدید نظر خود داری و اعلام کرد تجدید نظر بی فایده است!

 

پیک نت 13 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: