ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 مرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
  یکی دروغ می گوید، یکی تکذیب می کند
مناظره غیابی، دو رئیس
کمیسیون امنیت ملی مجلس
 
 
 
 

محسن میردامادی  دبیرکل جبهه مشارکت و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ششم، که از کودتای 88 تاکنون زندانی است، به ادعاهای علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجالس هشتم و نهم پاسخ داد.

بروجردی در برنامه "شناسنامه" سیمای جمهوری اسلامی که ظاهرا مجری آن یا از همه جا بی خبر است و یا هدایت شده برنامه اجرا می کند، مدعی شد:

"میردامادی از شورایعالی امنیت ملی، خبر به خارج منتقل می‌ کرد!"

محسن میردامادی در نامه توضیحی و اعتراضی خود که قابل پیش بینی بود از سیمای جمهوری اسلامی پخش نمی شود، نوشت:

۱- جلساتی که در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی تشکیل می‌شد و من نیز به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وقت در آن شرکت می‌کردم، پس از حمله آمریکا به افغانستان و موضوع آن نیز صرفا بحران افغانستان بود.

۲- موضوع هسته‌ای ایران حدود یک‌سال بعد از این جلسات و پس از تشدید حساسیت‌های بین‌المللی در دستور کار نهادهای داخلی همچون مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

۳- من در هیچ جلسه‌ای در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی که در آن بحث هسته‌ای مطرح شده باشد شرکت نداشته‌ام.

۴- اینکه من چگونه اخبار جلسات هسته‌ای را بیش از یک‌ سال قبل از آن و از خلال بحث‌های افغانستان متوجه می‌شده و در محافل سیاسی مطرح می‌کرده‌ام، معمایی است که آقای بروجردی باید حل کنند.»

(نامه میردامادی در روزنامه شرق منتشر شده و بعید است یکی از نمایندگان مجلس کنونی جرات کند و در مجلس از بروجردی سئوال کند، چرا در سیما چنان دروغی را گفته است.)

 

پیک نت 13 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: