ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 مرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
  تفسیر روزنامه اومانیته- ترجمه آذرنگ
"داعش" ماری است
که از آستین امریکا واروپا در آمد
 
 
 
 

"داعش" هیولائی است مخلوق خود شما، که تازه رسانه های غربی درباره آن دهان باز کرده اند، درحالیکه تاکنون تقریبا هیچ کشوری غربی و عربی در مخالفت با عملیات تروریستی آن در عراق، سوریه و افریقای شمالی سخن نمی گفت. آنها اکنون اوضاع را چنان وخیم کرده اند که رسانه های غربی خود دهان گشوده و آن را یک کلاهبرداری بین المللی معرفی می کنند. داعش کلاه چه کسانی را جز آنها که آن را بوجود آوردند برداشته است؟ آنها کلاه کسانی را برداشته اند که داعش را در دامن خود پرورش دادند و به جان مردم رنج دیده عراق و سوریه و لیبی انداختند. این هیولا دست پرورده امریکا و اوباما برنده جایزه نوبل، فرانسوا هولاند رئیس جمهور فرانسه، صهیونیسم بین المللی و بسیاری از رهبران غربی و عربی می باشد. داعش از کجا پول و سلاح بدست می آوردد؟ این سازمان تروریستی از منابع مالی قابل توجهی برخوردار است. پول و هزینه های این سازمان تروریستی از سوی برخی از متحدان واشنگتن در خلیج فارس تامین میشود. دولت فرانسه به روشنی از این موضوع آگاه است. سرقت یکی از شعبات بانک مرکزی در عراق، یعنی  در شهر موصل در اوائل ماه ژوئن با غنیمتی معادل 425 میلیون دلار و درآمدهای نفتی هزینه های جنگی این گروه را اکنون تامین می کند، اما پیش از آن چه کسانی هزینه نظامی و آموزشی آنها را تامین می کردند؟

آنها اکنون با تصرف موصل تجارت نفت با فروش تولیدات پالایشگاه های تکریت و بیجی و غیره  در بازار سیاه نفت هزینه های جنگی خود را تامین می کنند، اما سئوال اینجاست که کشتی های نفتی آنها را چه کسانی روی دریا با قیمتی کمتر از قیمت بازار بین المللی می خرند و به انبارها برای ذخیره منتقل می کنند؟ این بازار سیاه نفت دست چه کسانی است جز شرکت های نفتی خود شما؟ چه کسانی تسلیحات جنگی را به آنها می فروشند؟

90 در صد سلاح هائی که در اختیار جنگجویان علیه دولت بشاراسد قرار گرفت اکنون در اختیار داعش است. زرادخانه های ارتش لیبی، وسایل نقلیه و زرهپوش ها  و سلاح های سنگین ارتش قذافی اکنون در اختیار آنهاست. حمله نظامی به لیبی و سرنگونی رژیم قذافی را به بهانه دمکراسی مگر ناتو با سهم اصلی ارتش فرانسه انجام ندادد؟ افکار عمومی جهان چگونه می تواند بپذیرد که اروپائی ها و امریکا نمی دانستند چه می کنند!

طالبان افغانستان توسط ریگان و بنام دفاع از "جهان آزاد" مسلح شد و داعش توسط جانشینان ریگان.

 

پیک نت 26 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: