ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 خرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

بازار پر رونق 7 هزار  جراح عمل پلاستیک در ایران

رقابت مردان با زنان

برای عمل جراحی زیبائی!

 
 
 
 
 

می گویند ایران در صدر جدول جهانی برای عمل های زیبایی قرار گرفته است. از عمل بینی تا تزریق بوتاکس و ژل و جراحی فک و گونه، همه و همه نه تنها فقط بین زنان ایرانی بلکه بین مردان ایرانی هم گسترش پیدا کرده است. آمارنشان می دهد در 15 سال گذشته شمار مصرف کنندگان لوازم آرایشی و متقاضیان عمل های جراحی پلاستیک زیبایی، در ایران 70 درصد بیشتر شده است.

در ایران 7 هزار جراح عمل پلاستیک با فوق تخصص فعال اند. بازار این عمل آنقدر گرم است که تعدادی از پزشکان رشته‌ های دیگر را رها کرده و بدنبال تخصص جراحی پلاستیک اند.

رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی ایران می گوید: جراحی زیبایی صورت در خانم ها بیشتر است ولی آقایان نیز در حال گرایش به سمت جراحی زیبایی صورت هستند. افراد 18 تا 25 سال برای زیبایی بینی اقدام می کنند. مردانی که برای جوانسازی صورت به جراج پلاستیک مراجعه می کنند بالای 30 سال و حتی بالای 60 و 70 سال هستند. جراحی پلاستیک پلک، چانه و کشیدن پوست صورت در کشور بسیار شایع است. البته در این اواخر تزریق بوتاکس فیلر هم زیاد شده است.  البته در این میان سهم پسرهائی که می خواهند زن باشند و دخترانی که می خواهند مرد شوند هم زیاد است.

 

پیک نت 17 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: