ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 خرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

"داعش" جاده را برای

حوادثی مهم هموار می کند 
 
 
 
 

بتدریج از پشت پرده گرد و غباری که "داعش" در عراق برپا کرده، ویرانه ای که از جنگ در سوریه باقی مانده و حوادثی که در اوکرائین روی داد، وقایع مهم تری "رونمائی" می شود که زمزمه آن را برخی نشریات و رسانه ها آغاز کرده اند: سلطه ناتو بر خلیج فارس و در اختیار گرفتن نفت!

شاید، هنوز زودباشد اخباری را که دراین زمینه منتشر می شود قطعی تلقی کرد، اما فعل و انفعالات و تغییراتی در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه در حال وقوع است که تا حدودی این اخبار را تائید می کند. سرمایه داری امریکا برای حل بحران اقتصادی خود و برخی شرکای اروپائی اش می خواهد در همان مسیری برود که آلمان نازی رفت  البته با ابزار نوین و با در نظر گرفتن شرایط جدید جهانی . تقابل با روسیه و آماده شدن برای جلوگیری از رشد اقتصادی چین و ایجاد مانع بر سر راه اتحاد این دو کشور، بخشی از حوادث مهم آینده است.

ما در شماره امروزپیک نت  دو خبر کوتاه را در ارتباط با آنچه در بالا به آن اشاره شد منتشر کرده ایم. یکی آغاز  احضار سفیران کنونی امریکا در کشورهای مهم خلیج فارس و خاورمیانه و اعزام سفرای تازه ای که آموزش دیده و همسو با طرح های جدید امریکا در منطقه اند و دوم زمزمه حضور رسمی ناتو در خلیج فارس و بدست گرفتن کنترل نفت منطقه.

 

پیک نت 25 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: