ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 خرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

روحانی در لرستان

79 طرح صنعتی برای استان لرستان 
 
 
 
 

حسن روحانی رئیس جمهوری که همراه یک هیات از کابینه راهی  لرستان شده طی سخنانی در جمع عشایر منطقه وعده احداث شهرک صنایع پائین دستی پتروشیمی در خرم آباد را داد و گفت کسانی که از داخل یا خارج بخواهند در ایران سرمایه گذاری کنند، شرایط را مساعدتر خواهند دید.

روحانی در حالی که سخنانش با تشویق پیاپی حاضران همراه بود افزود: صندوق توسعه آماده ارائه تسهیلات به متقاضیان است و ما برای بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری استان لرستان، تسهیلات را با نرخی کمتر و قابل قبول ارائه خواهیم کرد.

پروژه آزاد راه خرم‌آباد – اراک در دست برنامه ریزی است. این کار برای آسودگی مردم جهت رفت و آمد و جذب گردشگری و توریسم صورت گرفته است.

اجرای 79 طرح صنعتی در استان لرستان تا پایان سال 93 در دستور کاردولت است. براساس طرح نظام سلامت از عشایر تنها 5 درصد هزینه‌ها اخذ می‌شود و امسال، همه مردم و بویژه عشایر و روستانشینان شاهد خواهند بود که بیمه، دارو و درمان آنها با گذشته متقاوت خواهد بود. مهاجرت روستائیان و تخلیه روستاها خبر خوشی برای کشور نیست. باید زمینه های لازم برای ایجاد کشاورزی مدرن ظهور و بروز کند. دامپروری سنتی از یکسو برای عشایر از نظر اقتصادی پاسخگو نیست و از سوی دیگر نیازهای کشور را تأمین نمی‌کند لذا یکی از اهداف ما در این سفر راه‌اندازی واحدهای دامپروری مدرن در سطح استان است.

 

پیک نت 29 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: