ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

کارشکنی رانت خواران "تحریم" ها ادامه دارد

وزیر نفت از مسکو به مجلس

وزیر خارجه از وین به مجلس 
 
 
 
 

چهارمین اجلاس بین‌المللی انرژی (IEF) نفت در مسکو پایان یافت. از ایران وزیر نفت کابینه روحانی "بیژن نامدار زنگنه" در این اجلاس حضور یافته بود.

جغرافیای نوین انرژی و آینده امنیت انرژی موضوع اصلی این اجلاس بود و در آن مقامات و کارشناسان کشورهای حاضر درباره چشم انداز انرژی، قیمت گذاری و سیاست و چالش‌های این عرصه با هدف تامین انرژی پایدار برای همگان دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

وزیر نفت ایران در حاشیه این اجلاس با وزیران نفت و انرژی کشورهای شرکت کننده و روسای شرکت‌های نفت و گاز دیدارهای دو جانبه داشت.

با آنکه خبرگزاری ها در باره قرارداد مهم نفتی میان ایران و روسیه گزارشی منتشر نکرده اند، اما حدس زده می شود نهائی شد این قرارداد که امریکا بشدت با آن مخالفت کرده در کانون مرکزی این سفر بوده است.

همزمان با این خبر، فراکسیون جبهه مصباح یزدی در مجلس، در ادامه چوب گذاشتن در لای چرخ دولت روحانی و تلاش برای فلج کردن کلیدی ترین وزرای کابینه، وزرای خارجه و نفت دولت را برای پاسخگوئی به مجلس فراخواند. فلج کردن وزیر خارجه در حقیقت مخالفت با مذاکرات اتمی و برچیدن سفره تحریم هاست که موجب بزرگترین غارت ملی در کشور شده و فلج کردن وزیر نفت نیز همسوئی با امریکا برای جلوگیری از قرار داد مهم نفتی میان ایران و روسیه!

 

 

پیک نت 27 اردیبهشت  

 
 

اشتراک گذاری: