ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

سپاه از هوشیاری

مردم درس نگرفته است! 
 
 
 
 

سیمای سرداران سپاه که سردار ضرغامی فرمانده آنست، در ادامه وحشت گریزی فرماندهانی که دستشان در مافیای "دور زدن تحریم" ها زیر سنگ است، سردار حمیدرضا مقدم ‌فر، معاون فرهنگی سپاه را در برنامه پنجشنبه گذشته خود رونمائی کرد.

او به سیما نیآمد تا پاسخ بدهد هزاران میلیارد تومان پول مملکت در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد کجا رفته و یا امثال بابک زنجانی تحت حمایت کدام فرماندهان سپاه به تابلوی غارت ملی در همین دوران تبدیل شده است؟ اما نیآمد که در برابر مردم اعتراف کند، که اگر مردم سیمای جمهوری اسلامی و ادعای فرماندهان سپاه و امام جمعه ها را قبول داشتند در انتخابات ریاست جمهوری 92 "جلیلی" را به روحانی ترجیح میدادند. او به سیما نیآمد که اعتراف کند مردم هوشیارتر از آن هستند که فریب بخورند و به همین دلیل و علیرغم پایگاه سقوط کرده روحانیت در جمهوری اسلامی، مردم در انتخابات 92 به عمامه و مهر پیشانی توجه نکردند، بلکه به اندیشه و تفکر اصلاحی رای دادند و روحانی محصول همین اندیشه است. او نیامد اعتراف کند که اگر آن همه تخریب علیه هاشمی رفسنجانی توسط احمدی نژاد و صدا و سیما و بسیاری از امام جمعه ها، تا حد حذف او از نماز جمعه تهران کارساز بود، نیازی به رد صلاحیت هاشمی (سال گذشته در همین روزها) نبود، سردار فرهنگی سپاه نیآمد اعتراف کند که توصیه هاشمی رد صلاحیت شده به مردم برای رای به روحانی، از تاثیر گذار ترین توصیه ها در پیروزی او بود. سردار فرهنگی سپاه به سیمای ضرغامی آمد تا از یورش به زندانیان بند 350 اوین که در اختیار سپاه است دفاع کند. او آمد که از  سانسور کتاب دفاع کند. او آمد که علیه اقلیت های قومی ایران صحبت کند و ریسمانی را که دولت روحانی با هزار زحمت در مناطق سنی نشین ایران بافته تا پیوند آنها را با حکومت مرکزی محکم کند پاره کند. او به سیما آمد تا یکبار دیگر از داغ دل ماموران امنیتی آلوده به قتل های زنجیره ای که یونسی در دوران وزارت خود در وزارت آطلاعات آنها را تصفیه کرد بگوید!

آیا همه آنچه که این فرمانده سپاه بعنوان پرچمدار فرهنگی سپاه در سیمای جمهوری اسلامی گفت، خود اعتراف به نقش یگانه سپاه در تمام بحران های موجود کشور نیست؟

سخنان این فرمانده سپاه، که به سیمای جمهوری اسلامی  آمد تا از دلواپسی های مافیای "دور زدن تحریم ها" سخن بگوید را در همین شماره پیک نت می خوانید.  

پیک نت 28 اردیبهشت  

 
 

اشتراک گذاری: