ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

محمد علی ابطحی

مافیای غارت کشور

همه راه های گریز را پیش بینی کرده 
 
 
 
 

گفتگوی کوتاه محمدعلی ابطحی معاون پارلمانی دولت خاتمی و از قربانیان کودتای انتخاباتی سال 88 که با زیرکی توانست جان سالم بدر برده و از زندان کودتا بیرون بیآید با خبرگزاری ایسنا:

 

"متأسفانه عده‌ای در سیستم دولت قبلی توانستند پول‌هایی را جابجا کنند و به قول آقای روحانی جیب مردم را بزنند. این افراد در زمانی که مورد حمایت و اعتماد سیستم بودند و دست به این‌گونه اقدامات می‌زدند، در ذهنشان بوده که سوءاستفاده‌های مالیشان را از قبل سازماندهی کنند و بنابراین طراحی‌های لازم را انجام دادند تا در صورتی که دستگیر شوند، بتوانند این اموال را برای خود نگه دارند.

آنها با در نظر گرفتن تمهیداتی، راه را برای دور زدن قانون جهت جلوگیری از بازگرداندن اموالشان باز کرده‌اند به نحوی که قوه قضائیه برای برخورد با این افراد دچار مشکل و سختی شود.

من فکر می‌کنم این امکان وجود دارد که از طریق نزدیکان این افراد و راه‌های قانونی و همچنین برخی همکاری‌های بین‌المللی، اموال این افراد در داخل و خارج از کشور شناسایی شود.

در سیستم قضایی نیز اگر به نوعی رودربایستی وجود دارد، باید کنار گذاشته شود و اگر اشتراکی در این اموال با مدیران سابق وجود دارد، برخورد لازم را انجام دهند.

 

 

پیک نت 29 اردیبهشت  

 
 

اشتراک گذاری: