ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

سخنان غافلگیر کننده سرلشگر فیروز آبادی

رسانه های نیروهای مسلح

باید از دولت حمایت کنند! 
 
 
 
 

سرلشگر فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، روز گذشته در مراسمی که در آن فرماندهان سپاه و ارتش حضور داشتند، سخنانی در حمایت از دولت و انتقاد از مطبوعات وابسته به سپاه که علیه دولت فعالیت می کنند گفت که تاکنون سابقه نداشت. او که در مراسم اعطای دانشنامه به دانش آموختگان دکترای دانشگاه عالی دفاع ملی سخن می گفت با صراحتی کم سابقه گفت:

 

ما انتخاباتی برگزار کردیم با روش مردمسالاری دینی و یک رئیس‌جمهوری تعیین شده است. رئیس‌جمهور ما روحانی و تحصیلاتش دینی است، دکترا در سطح بین‌المللی هم دارد و در دوران مبارزات انقلابی و 35 ساله بعد از انقلاب در سنگرهای حساس امنیتی- دفاعی و سیاستگذاری کشور خدمت کرده است. ما باید به این رئیس‌جمهور افتخار کنیم و شکرگذار وجود ایشان باشیم. باید همه همت‌مان را بگذاریم در پشتیبانی از دولت تا بتواند در این شرایط حساس، کشتی کشور را پیش ببرد.

کار اجرایی کار سختی است و ریاست‌جمهوری، وزارتخانه‌ها، اینها مدیریت‌های راهبردی است و حرکت‌های راهبردی، کار عمیق، پرحوصله و با آرامش را می‌طلبد. همه کسانی که به امام، انقلاب، رهبری و شهدا علاقه دارند دستشان را به هم بدهند و این دولت را کمک کنند که بتواند در این شرایطی که همه دشمنان علیه ما بسیج شدند کشور را پیش ببرد.

متاسفانه یک مقدار بازی‌های رسانه‌ای موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود، یک مقدار در گوشی حرف زدن‌های غلط و یک مقدار جوسازی‌های سیاسی و یک مقدار هم نابسامانی احزاب و گروه‌های سیاسی در کشور باعث نابسامانی رسانه‌ها و تحلیل‌ها در کشور می‌شود. مدیران رسانه‌ها باید جلوگیری کنند از اخباری که موجب تشویش اذهان مردم، تضعیف دولت و تخریب برخی از اقدامات می‌شود.

بعضی اخبار بی‌ارزش و تفرقه‌انگیز هستند، بعضی‌ها هم شایعه، تهمت و بی‌مبنا هستند. من خطی و سیاسی عرض نمی‌کنم، حتی رسانه‌هایی که به نوعی به نیروهای مسلح مرتبطند خطا می‌کنند. برابر مشی و منویات رهبری حرکت نمی‌کنند باید روش‌شان را اصلاح کنند والا ما با آنها برخورد می‌کنیم.

رهبری فرمودند که از دولت حمایت کنید، به پیشرفت کشور کمک کنید. هرکس هر جا هست همان‌جا را بسازد، انتقاد مخرب نکنید، هو و جنجال نکنید، آرامش جامعه را به هم نزنید. اینها اصولی است که سیاسیون و رسانه‌ها باید به آن عمل کنند.

وزیر یعنی کسی که بار سنگینی بر دوش اوست. حالا بار سنگین را بر دوش وزیر بگذاریم و بعد هم دائما در روحش و در وزارتخانه‌اش تلاطم ایجاد کنیم؟ آیا کار پیش می‌رود؟ معلوم است کار پیش نمی‌رود. البته وزرا و دولت هم باید مراعات همه اصول را بکنند و بنای آقای دکتر روحانی به عنوان رئیس‌جمهور همین است، به وزرا هم توصیه کردند.

بسیاری از ما که ادعای مبارزه با دشمنان را می‌کنیم با رفتار سیاسی که می‌کنیم دشمن را شاد می‌کنیم.

 

پیک نت 30 اردیبهشت  

 
 

اشتراک گذاری: