ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

31 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

یونسی، دستیار ویژه روحانی

صدا و سیما شده رسانه

اپوزیسیون مخالف دولت 
 
 
 
 

علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقلیت های مذهبی و اقوامی ایرانی که در مصاحبه با سایت "جماران " گفت:

 

صدا و سیما در جایگاه رسانه اپوزیسیون نسبت به دولت عمل می کند. اصولاً صدا و سیما باید حامی رئیس جمهور باشد و در عین حال نظرات مردم را در رابطه با دولت منعکس کند.

دولت نسبت به رفتار صدا و سیما در قبال دولت نقدهای جدی دارد. شخص رئیس جمهور و ارکان دولت منتقد رفتارها و عملکرد صدا و سیما در قبال دولت هستند.

علاوه بر شبکه های سراسری در استانها هم، صدا و سیما عملکرد مناسبی در قبال دولت و سفرهای استانی رئیس جمهور ندارد. در سفر رئیس جمهور به استان ایلام همراه ایشان بودم. اصولا در آن روز مهمترین خبر استان ایلام سفر رئیس جمهور و تعداد زیادی از اعضای هیات دولت به ایلام بود، ولی وقتی تلویزیون استان ایلام را می دیدم متوجه شدم که به طور عجیبی به مسائل فرعی و طنزآلود می پردازند و سفر دکتر روحانی و هیات دولت را پوشش مناسب نمی دهد. انگار هیچ اتفاقی در این استان روی نداده است.

علی یونسی که در دولت خاتمی وزیر اطلاعات بود و نقش مهمی در تصفیه این وزارت خانه از مجریان قتل های زنجیره ای داشت و به همین دلیل حسن روحانی با همه تمایلی که داشت نتوانست او را در کابینه خود وزیر اطلاعات کند، در ادامه گفت:

عملکرد صدا و سیما در موضوع انصراف از یارانه ها کاملا جهت دار بود. اینها وقتی دلشان می خواهد فضا را چنان آماده می کنند که جامعه با تمام وجود پای کار می آید و وقتی هم که مایل به همراهی با موضوعی نیستند طوری عمل می کنند که باعث واکنش منفی مردم می شوند. یکی از مواردی که صدا و سیما عملکرد مناسب ملی نداشت، موضوع انصراف از یارانه ها بود.

 

 

پیک نت 31 اردیبهشت  

 
 

اشتراک گذاری: