ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 فروردین ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

ادامه دیدارهای نوروی با هاشمی

آزادی و حقوق شهروندی

حق قانونی مردم ایران است! 
 
 
 
 

وزیر ورزش، جمعی از نمایندگان مجلس، رئیس و معاونان کتابخانه ملی، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر تهران، جمعی از اعضای مجمع مصلحت، رئیس و معاونان مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری، جمعی از روحانیون و مسئولان و رؤسای نهادها و سازمان‌های مختلف از بخش‌های دولتی، تعاونی و خصوصی، با هاشمی رفسنجانی دیدار نوروزی کردند. وی خطاب به آنها گفت:

همه دم از اسلام، انقلاب اسلامی و ایران می‌زنند، اما در مسایل جزئی چنان بر طبل اختلاف با دیگران می‌کوبند که گویی هیچ وجه مشترکی با هم ندارند. هر جناحی که فکر می‌کند می‌تواند با افکار انحصاری کشور را اداره کند، اشتباه می‌کند.

در نظام، مردم نباید احساس کنند در زندگی شخصی آنها تجسس می‌شود، یا شیشه خرده در نان آنان است.

بندبند اصول قانون اساسی بر کرامت انسان‌ها، آزادی مردم و حقوق شهروندی تأکید دارد و هرکس که مسئول می‌شود، باید تلاش کند تا ایران به عظمتی که استحقاق مردم آن است، برسد.

در تاریخ اسلام مقاطع فراوانی داریم که کینه‌ جویان با ادعای دفاع از دین اسلام، هم زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم می‌کنند و هم مسلمانان را به جان هم می‌اندازند.

چرا باید امت و ملتی که دین، کتاب و کشور مشترک دارند، بگذارند عده‌ای تندرو برداشت‌های غلط خود از دین و مذهب را به اسم اسلام معرفی و بر اساس آن اقدامات خصمانه کنند؟

 

پیک نت 20 فروردین 

 
 

اشتراک گذاری: