ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 فروردین ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

برای فصل جدید فعالیت

حزب کارگزاران سازندگی

خود را بازسازی می کند! 
 
 
 
 

حزب کارگزاران سازندگی قرار است با ترکیب جدیدی از رهبری فعالیت خود را گسترش بدهد. در ترکیب جدید رهبری این حزب قرار است سعید لیلاز، علی جمالی دبیرسیاسی سابق ادوار تحکیم وحدت و محمد قوچانی وارد شورای مرکزی این حرب بشوند.

احتمالا علی سیاسی راد، عضو سابق شورای مرکزی ادوار تحکیم وحدت نیز وارد شورای مرکزی کارگزاران خواهد شد.

حزب کارگزاران مشغول ترمیم تشکیلات خود در استان های مهم کشور است و احتمالا حسین مرعشی و یا محمد هاشمی جانشین غلامحسین کرباسچی در مقام دبیر کلی این حزب خواهند شد.

در ارتباط با این تغییرات غلامحسین کرباسچی به "مهرنامه" گفت: کارگزاران در مجموعه این سال‌ها کم و بیش فعال بوده و نیروهای مختلفی در تهران و شهرستان جذب کرده است. در شرایط فعلی نیز احساس می‌شود فضا برای فعالیت و کار به لحاظ ذهنی و هم به لحاظ عملی در جامعه پیش از پیش فراهم است.

شمار اعضای شورای مرکزی کارگزاران به 31 یک نفر افزایش پیدا کرده است و نیروهای مختلفی در این مجموعه حضور دارند.

در تلاش هستیم که نیروهای همسو با کارگزاران را در استان‌ها منسجم کنیم و احتمالاً شوراها و دبیران استانی این حزب را ترمیم کنیم.

از چند تن از خانم‌های فعال سیاسی و کارآفرین، چند تن از روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای و همچنین چهره های اهل سنت در شهرستان‌ها برای پیوستن به حزب دعوت شده است.

محمدحسین عادلی، سعید لیلاز، محمد قوچانی، علی جمالی، شهربانو امانی، خانم مقیمی، اعظم نوری، عباس علیخانی‌، علی‌اشرف افخمی، سیدافضل موسوی، مهندس پناه،‌ سیدعبدالله حسینی‌،‌ عباسعلی الله‌یاری، فرزانه ترکان،‌ خانم کفایتی، جهانبخش خانجانی، حجت‌الاسلام ملکی. اعضای جدید شورای مرکزی هستند که به جمع محمد هاشمی، محسن هاشمی،‌ غلامحسین کرباسچی، محمدعلی نجفی، اسحاق جهانگیری، فائزه هاشمی، علی هاشمی،‌ سیدحسین هاشمی، اسماعیلی جبارزاده، یدالله طاهرنژاد، سیدحسین مرعشی، رضا امراللهی، رضا ملک‌زاده و عبدالناصر همتی خواهند پیوست.

 

پیک نت 20 فروردین 

 
 

اشتراک گذاری: