ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 فروردین ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

هاشمی: هر روز تحریم ها گسترده تر می شد

عده ای باند باز

جلوی قاطبه مردم ایستاده اند 
 
 
 
 

ديدارهاي جداگانه نوروزی هاشمی رفسنجانی ادامه دارد و در آخرین آنها رئيس و معاونان مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام، اعضا شوراي شهر، شهردار و جمعي از خانواده شهدا و رزمندگان شهر بهبهان و معاونت امور مجلس رئيس جمهور و معاونين ايشان با وی دیدار نوروزی کردند.

هاشمی در این دیدار نیز از دروغ، سخن چيني، غيبت، دو به همزني، تجسس در زندگي مردم انتقاد کرد و گفت: وقتي ارزش هاي فرهنگي مثل صداقت منزوي مي شوند، ضد ارزش ها مانند پنهانكاري يا ريا كاري رواج مي يابند و براي بعضي ها، شغل ميشود.

هاشمی در دیدارهای جداگانه نوروزی وزیر كشور، اعضا مجمع استانداران ادوار و جمعی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی و جمعی از روزنامه نگاران با وی نیز گفت:

امیدوارم مشکلات کشور اصلاح شود. ما در سیاست خارجی دچار شرایطی شده بودیم كه هر روز تحریم ها گسترده تر می شد.

فرصتی كه قوانین مجلس (در ارتباط با یارانه ها) برای كشور ایجاد كرده بود، در اجرا تبدیل به تهدید شد. تمام این طرح تبدیل شد به دادن مبلغی به مردم که این مبلغ در برابر گرانی و تورمی که ایجاد کرد بسیار ناچیز بود.

در سال های اخیر شاهد افزایش نزاع های بیهوده و توهین و تهمت به شخصیت های رسمی و از طریق تریبون های رسمی بودیم.

دروغ، توهین، تهمت و تجاوز به حقوق دیگران شده ایم.

اراده عقلای جهانی بر حل مسایل – با ایران- است و نباید بگذاریم تندروهای داخلی و خارجی، عقل سیاسی و منطق دیپلماتیك را فدای هیاهو كنند.

بعضی ها كه منافع باندی دارند، می خواهند میراث ملی را مصادره كنند و در این راه ابایی ندارند كه جلوی قاطبه مردم بایستند.

مشكلات پیش روی دولت جدی است ولی اراده حل مشكلات با كمك مردم قوی است و ما از گذشته تجربه های ارزشمندی داریم كه ویرانی های 5 استان و خرابی های زیرساخت های سراسر كشور را درست كردیم.

در سالهای اخیراگر چه سرمایه های انسانی را خانه نشین كرده بودند، ولی مردم مسیری را رفتند كه به اعتدال رسیدند و در این فضا، انتظار مردم جبران آن كارهای افراطی و حركت در مسیر اعتدالی است.

 

پیک نت 23 فروردین 

 
 

اشتراک گذاری: