ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 اسفند ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

رقابتی ترین انتخابات خبرگان

مقابله با لیست 16 نفره

از میان 33 نامزد مجلس خبرگان 
 
 
 
 

 

۳۳ داوطلب برای کسب ۱۶ کرسی مجلس خبرگان رهبری در استان تهران رقابت می کنند. این رقابتی‌ترین انتخابات پس از پیروزی انقلاب تا کنون ارزیابی شده است.

بنرها و پوسترهای تبلیغاتی سه آیت الله شهر تهران را پر کرده تا یک گزارش خبری تلویزیون بی بی سی درباره دو لیست انتخاباتی مجلس خبرگان را خنثی کند. تلویزیونی که مدام در بوق می شد و می شود که مردم آن را نمی بینند و آن را صدای انگلیس می دانند و دشمن انگلیس اند. این که چرا یکباره این تلویزیون بی بیننده و انگلیس طرد شده اینگونه باعث وحشت شده، همه میدانند. حتی خود آقایان.

در لیست "خبرگان مردم" که لیست مورد حمایت هاشمی رفسنجانی است، وی سر لیست قرارگرفته و سپس حسن روحانی، ابراهيم امينی، محمد‌‌ امامی کاشانی، محمود‌‌ علوی، محمدعلی موحد‌‌ی كرماني، ابوالفضل ميرمحمد‌‌ی، محمد‌‌ محمد‌‌ی نيك (ری‌شهری)، محسن قمی، محمد‌‌علی تسخيری، محمد‌‌ سجاد‌‌ی عطاآبادی، قربانعلی د‌‌ری نجف‌آبادی، ‌هاشم بطحايی، محمدحسن زالی (فاضل گلپايگانی)، نصرالله شاه آبادی و محسن اسماعيلی به چشم می خورند. این لیست در برابر لیست جامعه مدرسین حوزه حکومتی قم قرار گرفته و سر لیست و سه محور آن آیت‌الله یزدی، جنتی و مصباح یزدی اند.

سپاه و بسیج و شبکه مداحان و همه زیر مجموعه های نهادهای وابسته به شورای نگهبان و بیت رهبری نه تنها در خیابانها و میادین شهر با برپائی بنرهای تبلیغاتی به سود این سه تن فعال شده اند، بلکه به فضای مجازی نیز یورش آورده اند. این بار نه برای فلج کردن این فضا، بلکه برای استفاده از آن برای تبلیغ لیست این سه آیت الله در برابر لیست هاشمی رفسنجانی.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: