ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۵ اسفند ماه   ۱۳۹۴

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خبرسازیهای بازندگان انتخابات را پخش نکنید

مسئولیت فرمان پایان حصر

با کسی است که فرمان را داده بود!
 
 
 
 

از نیمروز هفتم اسفند که نتایج انتخابات، بویژه انتخابات خبرگان مانند نوک کوه یخ از آب بیرون آمد، خبرسازی های شتابزده بازندگان انتخابات آغاز شد و در روزهای بعدی سازمان یافته تر ادامه یافت و ادامه دارد.

در ارتباط با مصالحه ای که بر سر قرار دادن آیت الله جنتی در آخر لیست 16 نفره تهران صورت گرفته و بازندگان انتخابات - از جمله خود جنتی- بیش از برندگان از آن اطلاع دارند، این خبرسازی آغاز شده که دولت اختیار پایان حصر را از آقای خامنه ای گرفته است. این درحالی است که گفته می شود در همان آغاز آشکار شدن نتایج انتخابات و بحث بر سر گنجانده شدن جنتی به لیست 16 نفره، میرحسین موسوی هر نوع مصالحه بر سر پایان حصر خود را رد کرده و برای حسن روحانی پیام فرستاده است: "ادامه حصر ما مفید تر از هر نوع مصالحه ایست که شما را در تنگنا قرار دهد."

این که اختیارات و امتیازهائی از آقای خامنه ای برای اداره کشور و کوتاه شدن دست وی در امور گرفته شده باشد بسیار محتمل است زیرا منصوبین نهادهای زیر مجموعه بیت رهبری بزرگترین بازنده انتخابات اند، اما ساده لوحی است که دولت اختیار پایان حصر را بگیرد. این یکی از حقه بازی های جناح راست و بازنده انتخابات است، زیرا حصر را آن کس و یا کسانی باید خاتمه بدهند که فرمان آن را داده بودند و بسیار غیر محتمل و خام اندیشی سیاسی است که دولت مسئولیت این کار را بپذیرد و بعد قدرت مخالفت و کارشکنی کند مردم ادامه حصر را به خواست دولت فرض کنند. آن هم دولتی که ریاست آن با کارکشته ترین و مطلع ترین سیاستمدار جمهوری اسلامی، یعنی هاشمی رفسنجانی همآهنگ و همسوست!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۱۵ اسفند

 
 

اشتراک گذاری: