ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 بهمن ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

سخنرانی فرمانده اتاق موشکی

دولت و مردم کمک کنند

تا تهران سامان پیدا کند! 
 
 
 
 

 

سرلشگر رحیم صفوی فرمانده سابق سپاه که حالا فرماندهی اتاق موشکی ایران را برعهده دارد اما مسئولیتش را مشاور نظامی رهبر ذکر می کنند، گهگاه به بهانه های مختلف در مجامع غیر نظامی حاضر شده و سخنرانی سیاسی می کند. شاید نوعی تمرین ریاست جمهوری برای آینده باشد.

در میان همه فرماندهان سپاه که سخنرانی و مصاحبه می کنند و نظرات سیاسی و نظامی میدهند، ظاهرا او فهمیده ترینشان است.

صفوی بعنوان دبیر همایش "ساماندهی سیاسی فضا و اداره بهینه شهر تهران" در چهارمین جلسه مسئولان برگزاری این همایش که روز گذشته خبرش منتشر شد گفت:

امیدواریم سازمان‌های مربوطه و بویژه بخش خصوصی در همایش حضور پیدا کنند و کمک کنند تا به راهکاری برای اداره و مشکلات تهران برسیم. دانشگاه تربیت مدرس در این زمینه پیش قدم شده و این سومین همایشی است که برای تهران برگزار می‌کند. اساتید خارجی که برای همایش دعوت شده‌اند، می‌توانند در سازمان‌ها و بخش خصوصی و صدا وسیما حضور پیدا کرده و نظرات خود را بیان کنند. این اساتید غیر از کار علمی، صاحب تجربه هستند و درباره کشورهای دیگر کار کرده‌اند و باید از ظرفیت‌های آنها استفاده کرد .این اساتید پس از بازگشت، ایران و تهران و اینکه مردم ما چگونه زندگی می‌کنند را معرفی خواهند کرد. خصوصا اینکه زمان حضور آنها هم بعد از انتخابات مجلس و هم بعد از 22 بهمن است.

امیدواریم انتخابات پرشوری را پیش روی داشته باشیم و مردم مشارکت بالای 60 درصد داشته باشند و انتخابات 22 بهمن بویژه حالا که پس از برجام است، فضایی را ایجاد کند که بتواند دولت را تقویت کند و دولت بتواند مشکلات تهران را برطرف کند.

شاید 80 تا 90 درصد مشکلات تهران را دولت باید حل کند. البته همکاری مردم هم اصل است زیرا  بدون همکاری و رضایت و خواست مردم هیچ مشکلی در کشور قابل حل نیست.

ما از رئیس‌جمهور محترم برای حضور و سخنرانی در همایش دعوت به عمل آورده‌ایم. دو نامه برای ایشان ارسال کرده‌ایم. سال گذشته هم آقای رئیس ‌جمهور برای همایش تمرکززدایی و ساماندهی پایتخت پیام دادند که توسط ریاست دانشگاه قرائت شد. امیدواریم در همایش امسال حضور رئیس جمهور را در دانشگاه داشته باشیم، البته زیر مجموعه ریاست جمهوری از نامه‌های ارسالی استقبال کرده‌اند.

امیدوارم این همایش بتواند ولو یک قدم برای حل مشکلات تهران بردارد و انتظار نداریم همه مشکلات را حل کند. ما پیشنهاد دهنده هستیم. دانشگاه‌ها مشاوره علمی ارائه می‌کنند و دستگاه‌های اجرایی و مسئولان تصمیم‌گیر، اجرا کننده هستند.

سران کشور باید به یک عزم و اراده ملی برای حل مشکل تهران برسند و علاوه بر عزم و اراده ملی، هزینه لازم و زمان را بپذیرند. کار تهران و حل مشکلات آن یک ساله و دو ساله نیست و برای ده سال آینده باید برنامه ریزی کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 11 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: