ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 بهمن ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

هادی خامنه ای درخراسان

آخرین تلاش ها برای تهیه

لیست اصلاح طلبان در انتخابات 
 
 
 
 

 

حجت‌الاسلام هادی خامنه‌ای که به خراسان سفر کرده، با نمایندگی خبرگزاری ایسنا در منطقه خراسان مصاحبه کرد و با اطمینان گفت:

من معتقدم که ما پیروز می‌شویم و پیروزی الزاما در این خلاصه نمی‌شود که تعداد زیادی از اصلاح‌طلبان در مجلس باشند و رای بیاورند، به نظر من پیروزی این است که ما بتوانیم خود را به مردم خوب بشناسانیم و به آنها بگوییم که در کشور چه می‌گذرد. همین که با آنها بتوانیم این زمینه را خوب به بحث بگذاریم در عمل اتفاق مهمی است.

این کار را جز صحنه انتخابات اگر می‌خواستیم جای دیگری انجام دهیم باید صدها و هزاران سخنرانی در سرتاسر کشور می‌گذاشتیم، اما شما می‌بینید در عرض مدت یک ماه چیزهایی برای مردم روشن شده که قبلا تا این حد روشن نبوده است.

رد صلاحیت کردن افرادی صالح که من بعضی از آنها را می‌شناسم و تعدادی از آنها خدمتگزار این جامعه بوده‌اند و هستند همان طور که برنامه‌ریزان را از این اتفاق خسته و ناامید می‌کند قطعا مردم را هم متاثرمی‌کند. اما توصیه من به تمام کسانی که ناامید شده‌اند این است که ما علی‌رغم اینکه باید مقابل این پدیده‌ متاثر شویم اما نتیجه این تاثر نباید ناامیدی باشد، نتیجه این تاثر باید این باشد که ما فعالیت‌های خود را در زمینه بالا بردن سطح فکر و آگاهی مردم افزایش دهیم. جهل ریشه تمام بدبختی‌ها است و ما باید این جهل را ریشه‌کن کنیم.

وقتی دست ما به درجه یک‌هایمان نمی‌رسد قاعدتا درجه دوها را انتخاب می‌کنیم و این کاری عقلایی است. کسانی که به عنوان انتخاب دوم یا سوم اصلاح طلبان در لیست‌ها می‌روند سعی می‌شود تا حتی‌المقدور در آزمون و معیارهای صلاحیتی تعیین شده نمره بالایی بگیرند.

من با بسیاری از مواضعی که برخی به نام اصلاح طلبی ارایه می‌کنند مخالفم، مثلا در برخورد با مسائلی مثل سوریه، لبنان و فلسطین برخی حرف‌هایی را می‌زنند که من به عنوان یک اصلاح طلب آنها را اصلا قبول ندارم. این را همه نمی‌فهمند، اما کسانی که دستشان در کار است و با سیاست و مسائل خاورمیانه در ارتباط هستند می فهمند که این حرف، حرف درستی است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: