ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول دی ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

تا دوم دیماه ادامه دارد

برپائی نمایشگاه وسیع

صنعتی- تجاری روسیه در تهران 
 
 
 
 

 دیروز (دوشنبه) نمایشگاه تجاری - صنعتی روسیه و ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت. در این نمایشگاه هواپیماهای مسافری سوخوی سوپر جت 100 و مدل تجاری آن نمایش داده شد.

این نمایشگاه که یک هیات 100 نفره از فعالان اقتصادی روسیه به ریاست وزیر صنعت و تجارت فدراسیون روسیه شرکت دارند به مدت سه روز تا دوم دیماه برقرار خواهد بود.

وزیر صنعت و تجارت روسیه درباره این نمایشگاه روی نقش استراتژیک مناسبات روسیه با ایران تاکید کرد و گفت: روسیه برای همکاری های چند جانبه و توسعه پایدار سیاسی، اقتصادی و جغرافیایی در منطقه خاورمیانه، قفقاز، آسیای مرکزی و منطقه دریای خزر آماده است.  صنایع هواپیمایی، کشتی سازی، انرژی، کشاورزی و وسایل نقلیه، متالوژی، دارویی و سایر صنایع در نمایشگاه تجاری- صنعتی مورد بحث است و به همین دلیل از شرکت های بزرگ و متوسط روسی، از جمله شرکت هواپیمایی یونایتد  (United Aircraft)، شرکت ساخت موتورهای جت یونایتد و شرکت هلیکوپترهای روسی،  در هیات روسی که به نمایشگاه می آیند نمایندگانی حضور دارند.

 در نمایشگاه تهران آخرین فناوری های کامپوزیت، واگن های راه آهن، رادارهای غیرنظامی، ماشین های برداشت محصول (کمباین)، لودرهای صنعتی، تجهیزات الکتریکی و روشنایی و اتومبیل سازی در بیش از 40 غرفه به نمایش گذاشته شده است. 

 

پیک نت اول دی

 
 

اشتراک گذاری: