ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 دی ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

روحانی:

کمک کنیم تا همه صالحین

بتوانند وارد انتخابات شوند! 
 
 
 
 

 

روحانی با مدیران، مشاوران و کارکنان وزارت اطلاعات یک دیدار انتخاباتی کرد. دیدار انتخاباتی به این معنا که بخش اصلی سخنان وی متوجه انتخابات اسفند ماه دو مجلس خبرگان و مجلس شورا بود و این که وزارت اطلاعات باید بی طرف عمل کند.

روحانی در این دیدار گفت:

وظیفه ما تامین امنیت با کمترین هزینه است والا ایجاد فضای امنیتی خود هزینه ساز است. امنیت امروز ایران در فضای ناامن منطقه، مثال ‌زدنی است. رأی ملت در انتخابات سال 92 به شعار مبارزه با افراط و خشونت نشان‌ داد که مردم طرفدار اعتدال هستند. صلح، امنیت و ثبات در شرایطی به وجود می‌آید که قدرت ایجاد آن در جامعه وجود داشته باشد. وظیفه دولت برقراری امنیت برای همه افرادی است که در چارچوب قانون اساسی فعالیت و زندگی می ‌کنند.

تشدید شکاف ها و تفرقه در جامعه هنر نیست و نباید بگذاریم عده ای انسجام اجتماعی را خدشه دار کنند. جمهوری اسلامی تنها کشور منطقه است که مردم آن در یک انتخابات آزاد، سالم، گسترده و رقابتی با امنیت فراگیر شرکت می‌کنند. حق‌الناس تنها به معنای حفظ رأی مردم نیست، بلکه باید کمک کنیم تا همه کسانی که طبق قانون صالح هستند، بتوانند درعرصه رقابت حضور پیدا کنند.

وزارت اطلاعات نباید نسبت به افراد قضاوت‌های نادرست و خارج از معیار قانون بکند. اجازه ندهیم عده‌ای بخواهند براساس علاقمندی‌های خود به افراد و یا جناحی خاص، معیارهای قانونی را نقض کنند.

این وزارتخانه در بررسی صلاحیت‌ها، باید کاملا بی‌طرف و قانونی عمل کند.

پیک نت 2 دی

 
 

اشتراک گذاری: