ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 آذر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

آخرین وصیت "دعاگو" به روحانی

شما پاکیزه خواهید ماند

و پاسدار عزت و اقتدار ملی
 
 
 
 

 

خبرگزاری "آنا" نامه ای را منتشر کرده که حجت الاسلام "دعاگو" بمناسبت دومین سال ریاست جمهوری حسن روحانی، خطاب به وی نوشته و اندک زمانی پس از آن چشم برجهان فرو بست.

او امام جمعه شمیرانات بود و از زندانیان سیاسی دوران شاه که در شهریور 1393 در گذشت. عضو شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی بود و نماینده اول قوه مجریه در صدا و سیما، سپس دبیر شورای سرپرستی صدا و سیما شد و دبیر شورای ائمه جمعه استان تهران. اینها همه مسئولیت های او در دورانی است که آیت الله خمینی هنوز در قید حیات بود. پس از درگذشت آقای خمینی، ستاره او نیز در دوران رهبری علی خامنه ای در جمهوری اسلامی رو به افول گذاشت و مانند بسیاری از کارگزاران دوران آقای خمینی به حاشیه رانده شد. از همه عرصه ها، جز امام جمعه ای شمیرانات.

دعاگو، در آستان ترک دنیا به حسن روحانی نوشت:

 

ریاست جمهوری شما تحقق راستین حماسه سیاسی و پاداش خدا به عقلانیت و پایداری هاشمی رفسنجانی و همه اعتدال گرایان ایران اسلامی بود. استقبال کم‌ نظیر ملی از حضرتعالی نمودار پایبندی ملت رشید ایران به اصولگرایی و اصلاح‌طلبی به عنوان دو باور دینی و دو ضرورت فرهنگی و اجتماعی است.

انتخابات 24 خرداد نشان داد جریانی که با دروغ‌ پردازی حریم‌ سوزی و حرمت‌ شکنی در عرصه‌‌های فریبکاری می‌درخشد و با اجرای پروژه تضعیف و تخریب به قدرت می‌رسد با طنین نفرت و نفرین از دلها پاک می‌شود و با خشم خدایی و تاریخی ملت روبرو می‌گردد.
چارچوب خدمتگزاری و عزت و اقتدار آفرینی دینداری، میثاق ‌گرایی و توجه بنیادی به منافع و مصالح ملی است .هیچ کس در هیچ شرایطی و با هیچ بهانه ای حق ندارد برای توجیه ضعف هایش از آیین مدنی و رهبری دینی هزینه کند.

اطمینان دارم با شناختی که از حضرتعالی وجود دارد دولت تدبیر و امید از گرایش به لیبرالیسم، سکولاریسم و تعرض به ساختار قانون اساسی پاکیزه می‌ماند و از آفرینش و افزایش عزت، اعتبار و اقتدار روز افزون ملی باز نمی‌ایستد.

توفیق کم نظیر نقش آفرینی در حماسه سیاسی ملت و اعتماد شایسته مردم به روحانیت را قدر بدانیم و از همه سرمایه‌های دینی و ملی برای پیشبرد طرح و برنامه‌های رشد و توسعه همآهنگ و همه جانبه بهره‌برداری شایسته نمایید. امیدوارم با تکیه شایسته به میثاقهای دینی و ملی، اطاعت از رهبری و جلب کمک حمایت اقشار ملی در پیشبرد اهداف آرمانی و آرمانهای ارزشی بیش از پیش موفق باشید.

محسن دعاگو

 

پیک نت 8 آذر

 
 

اشتراک گذاری: