ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 آبان ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

امام جمعه شیراز دیروز از خواب بیدار شد

شیراز و شهرهای فارس

در محاصره نیم میلیون روستائی 
 
 
 
 

 

آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس که نماز جمعه های شیراز را هم می خواند و از حامیان سفت و سخت احمدی نژاد بود، به یکباره روز گذشته یادش افتاد که استان فارس مشکلات زیادی دارد. ایشان که در زمان احمدی نژاد که ثروتمند ترین دولت تاریخ ایران بود یادش نبود در فارس چه خبر است، دیروز ناگهان یادش افتاد که فارس صنایع مادر ندارد، جاده ندارد، آب ندارد و از همه بدتر روستاهای فارس خالی شده و جمعیتش ریخته اند دور و بر شیراز و شهرهای بزرگ دیگر استان.

چرا ایشان در زمان احمدی نژاد خواب بود و چطور شد که یکباره دیروز از خواب پرید، لابد به همان دلیل که عده ای گرفتار کابوس "نفوذ" شده اند!

بهرحال آیت الله ایمانی گفت:

« باید برای پیدا کردن راه حلی برای این مشکلات تدبیر اندیشیده شود. مسأله اشتغال مشکل قدیمی و درد کهنه استان فارس است. بالا بودن آمار بیکاری در سطح استان مسائلی را به دنبال دارد و سبب بروز مشکلات عدیده‌ای در مجموعه استان فارس می‌شود. مهاجرت بی‌ رویه از روستاها به ‌سمت شهرهای بزرگ بویژه کلان‌شهر شیراز به این معضلات اضافه شده است. بیش از ۵۰۰ هزار نفر در حال حاضر در حاشیه شهر شیراز زندگی می‌کنند که بخش عمده آنها در گذشته در زمره کشاورزان و تولید‌کنندگان بودند. نبود صنایع مادر در این استان از دیگر مشکلات عمده فارس است.»

پیک نت 17 آبان

 
 

اشتراک گذاری: