ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 آبان ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

برای اولی 10 میلیون و دومی 25 میلیون وام میدهند

بچه می خواهید یا اتومبیل؟ 
 
 
 
 

 

بالای یازده میلیون دختر و پسر ایرانی نه تنها در سن ازدواج اند، بلکه از سن ازدواجشان هم بتدریج می گذرد اما حاضر به ازدواج نیستند. آقای خامنه ای فرمان افزایش جمعیت تا مرز 250 میلیون داده اما وقتی جوان ها نمی خواهند و یا نمی توانند ازدواج کنند این جمعیت چگونه تولید شود؟ مسئله این است!

جمعیت ایران روی مرز 78 میلیون مانده و حالا مجلس به تکاپو افتاده و طرحی را تهیه کرده که بموجب آن می خواهند 10 میلیون تومان وام بدهند به هرکسی که ازدواج کند. اما چه تضمینی وجود دارد که این وام را هم بگیرند و سر سفره عقد فسخ نکنند؟ یا اصلا عروس و داماد از قبل تفاهم نکنند که وام را بگیرند و هر کدام بروند دنبال کار خودشان؟ و یا یکسال بعد بهم نزنند و به صف مطلقه ها نپیوندند؟

البته مجلس می خواهد به این وام جنبه قانونی بدهد و وثیقه هم تعیین کند. طبیعی است که برای دور زدن آن هم مردم راه حلی پیدا می کنند.

حالا وام ازدواج را داشته باشید تا درباره وام دیگری برایتان بنویسیم:

تولید جمعیت آرزوی رهبر جمهوری اسلامی هر روز تحقق نیافتنی تر از روز قبل می شود. اما به جای آن تولید اتومبیل و فروش آن بی وقفه بالا می رود.

مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی گفته است برای دریافت وام خودرو لازم نیست مردم به بانک‌ها بروند، حتی با کارت های اعتباری هم می توانند اتومبیل بخرند. تا 25 میلیون تومان هم به صورت وجه خرید اقساطی در اختیار متقاضیان می گذاریم.

 

پیک نت 19 آبان

 
 

اشتراک گذاری: